Sol·licitud de certificat de donacions DANA si no ho ha pogut obtindre mitjançant el procediment 103252 - GVA.ES
Sol·licitud de certificat de donacions DANA si no ho ha pogut obtindre mitjançant el procediment 103252
Des de 03-03-2025 09:00:00h
Què és
Este tràmit té per objecte l'obtenció del certificat que acredite els donatius, donacions i aportacions dineràries efectuades en favor de la Generalitat Valenciana a través del compte solidari obert en el Banc de Sabadell (compte ES94 0081 0693 61 000242 3445) destinades a reparar els danys causats per la DANA, quan NO haja sigut possible obtindre'l a través del procediment SIAC 103252 "Obtenció electrònica del certificat anual de donacions destinades a reparar els danys causats per la DANA".
https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=103252
Forma de presentació: El certificat només pot obtindre's a través de tramitació telemàtica, mitjançant presentació autenticada.
Amb caràcter general, es pot tramitar amb DNIe, FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV, a més de tots aquells acceptats per la plataforma de @firma que podrà consultar
El sol·licitant haurà d'emplenar tots els camps que es marquen com a obligatoris en el tràmit, així com aportar la documentació justificativa que s'indica en l'apartat “Formularis i documentació”
En el cas de problemes tècnics per a executar el tràmit, els sol·licitants podran comunicar la incidència a través dels enllaços habilitats en l'apartat final “Ajuda”.
- Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge.
- Llei 35/2006, de 28 de novembre, de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques.
- Llei 27/2014, de 27 de novembre, de l'Impost de societats.
- DECRET LLEI 11/2024, de 12 de novembre, del Consell, pel qual s'adopten mesures administratives i econòmic-pressupostàries per a facilitar la resposta de la Generalitat a conseqüència de la DANA patida per la Comunitat Valenciana els dies 28 i 29 d'octubre de 2024.
A qui va dirigit
Podrà sol·licitar-ho tota persona física o jurídica que haja realitzat donatius, donacions o aportacions dineràries a través del compte solidari a què es fa referència en l'apartat anterior.
Com es tramita
Una vegada comprovats les dades de la donació per l'Administració, es remetrà a la persona interessada, a l'adreça de correu electrònic que haja indicat en la seua sol·licitud, un missatge indicant que té disponible el certificat de la donació per a la seua descàrrega a través del procediment SIAC 103252 “Obtenció electrònica del certificat anual de donacions destinades a reparar els danys causats per la DANA”
46003 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
En el cas que la sol·licitud es verifique de conformitat, els interessats podran descarregar el certificat de donacions a través del procediment SIAC 103252 "Obtenció electrònica del certificat anual de donacions destinades a reparar els danys causats per la DANA" segons es descriu en l'apartat TRAMITACIÓ.
S'haurà d'aportar el justificant de la donació.
Si vosté no disposa del justificant acreditatiu de la donació efectuada, haurà de dirigir-se a l'entitat bancària on va realitzar la donació perquè li emeten un duplicat.
Resolució
46003 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Economia i Hisenda
TEMA
- Emergències. Seguretat ciutadana
- Desastres naturals
- Economia i hisenda
- Hisenda