Preguntes freqüents - Accés amb clau

01. Ha ocorregut un error durant la identificació

La plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve. Eixa funcionalitat l'oferix l'Estat, per eixe motiu deu posar-se en contacte amb el suport de cl@ve.

El missatge detallat és pel tipus de registre: "A través d'Internet sense certificat electrònic (Registre Nivell Bàsic)" .

En la pàgina http://clave.gob.es/clave_Home/registro/Como-puedo- registrarme.html li detalla els següent: "Ha de tindre's en compte que el registre a través d'Internet sense certificat electrònic no permetrà accedir a determinats servicis ni utilitzar Cl@ve Firma".

Per tant, els instem que realitzen el Registre Nivell Avançat amb qualsevol de les opcions disponibles:

  • A través d'Internet amb certificat electrònic o DNIe
  • Presencialment en una Oficina de Registre Realitzant açò han de poder realitzar qualsevol tipus de gestió per mitjà del sistema cl@ve.

Per a més informació pot consultar la web http://clave.gob.es/clave_Home/va/Clave-Permanente.html

Nota: L'informem, que per a la seua comoditat, pot donar-se d'alta en cl@ve-permanent en qualsevol oficina PROP de la Generalitat Valenciana.

02. Error a l'interpretar resposta Clau: La resposta indica que hi ha un error: S'ha obtingut el següent error en la consulta al Proveïdor de servicis d'identificació: Usuari no registrat presencialment en les Oficines de Registre o per mitjà de certificat electrònic.

El error mostrado anteriormente informa que en el momento de darse de alta en el sistema cl@ve, no lo hizo presencialmente o con certificado digital.

Para poder utilizar el acceso con cl@ve, le recomendamos que acceda a la modificación de datos en cl@ve usando su certificado, según las instrucciones publicadas en: http://clave.gob.es/clave_home/registro/modificacion-datos.html Dentro de las opciones de modificación, hay una para aumentar el nivel de seguridad (se requiere registro clave fuerte) . En caso de dudas, le recomendamos que contacto con el apoyo específico de cl@ve (teléfono 060).

Una vez solucionado el problema para acceder con cl@ve, le sugerimos que completo el siguiente trámite de simulación para probar el registro con cl@ve. Se trata de un trámite que se utiliza para comprobar la tramitación en la plataforma de la Generalitat e incluye pasos de pago simulado y de firma: http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=13141

Además de poder acceder con cl@ve, tiene que poder firmar con cl@ve firma y para lo cual necesita generar un certificado que será almacenado en la nube.

03. No disposa de cap certificat actiu en Cl\@ve Firma. Polse el botó per a generar un nou certificat

Polse el botó "Crear Certificat" perquè creu el certificat que necessita el tràmit per a poder continuar i firmar.

Esta situació succeïx perquè és necessari crear un certificat Cl@ve/firma en el núvol perquè puga firmar el tràmit, per la qual cosa necessita polsar en este botó i seguir els passos que li indicarà a continuació. Posteriorment li sol·licitarà que canvie la contrasenya de Cl\@ve, seguisca totes les indicacions per a realitzar el canvi i continue amb el tràmit.

04. El usuario (NIF) no está dado de alta en el proveedor Cl@ve Firma. Pulse el botón Volver para seleccionar otro proveedor

La plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve. Aqueixa funcionalitat l'ofereix l'Estat, per aquest motiu ha de posar-se en contacte amb el suport de cl@ve.
Pot consultar la pàgina: http://clave.gob.es/clave_Home/Clave-Permanente/Preguntas_frecuentes.html

Apartat: No aconseguisc resoldre el meu problema i necessite ajuda

05. ERROR 103: Els certificats de l'usuari XXXXXXX del proveïdor Clau signatura estan bloquejats. Consulte amb el seu proveïdor si aquesta circumstància és temporal o necessita contactar...

Aquesta situació es deu a un bloqueig automàtic per seguretat a causa de la introducció successiva de contrasenyes errònies, pot accedir a la URL
"https://clave.gob.es/clave_home/clave-permanente/procedimientos.html" a l'apartat "Oblit de Contrasenya" per a procedir al desbloqueig del seu compte.

Davant qualsevol informació addicional, ha de posar-se en contacte amb el suport de cl@ve en el telèfon 060, ja que la plataforma de tramitació de la Generalitat fa ús de l'accés amb cl@ve  que és responsabilitat de l'Estat.".