Visualització de contingut web

Necessita ajuda?

Revise la llista de preguntes freqüents detallades a continuació per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través de correu electrònic:

Consultes funcionals: prop@gva.es

Amb la finalitat de poder agilitar la resolució de la seua consulta, li recomanem que en remetre el correu incorpore el nom del Tràmit o servei al qual està accedint.
Incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

Amb la finalitat de poder agilitar la resolució del seu problema, li recomanem que en remetre el correu incorpore la següent informació:

  • Nom del Tràmit o servei al qual està accedint.
  • Captura de la pantalla en el moment que no avança o es queda bloquejat, dia i hora aproximada de l'intent d'accés.
  • Sistema operatiu i navegador (inclosa la versió) que està utilitzant
  • Manera d'accés de seleccionat (Certificat o Cl@ve) i el tipus d'identificació utilitzat detallant si accedeix amb *DNIe, Certificat electrònic (indicant prestador), Cl@ve *pin o Cl@ve permanent.


Si accedeix amb *DNIe o Certificat electrònic d'un prestador de serveis de signatura, li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: http://valide.redsara.es/valide/inicio.html una vegada premut el botó "Veure informació ampliada" i posteriorment ens remeta una captura de pantalla.

Li recordem que també existeixen llocs d'AUTOGESTIÓ en oficines PROP on podrà trobar ordinadors configurats per a poder tramitar amb la plataforma de tramitació telemàtica / carpeta ciutadana o notificacions. Consulte les condicions en el següent enllaç: