Preguntes freqüents - Notificacions

01. Problemes d'accés a notificacions

Pot accedir a les notificacions de dues formes:

Accedint Sistema de Comunicacions de la Generalitat Valenciana: https://www.comunicaciones.gva.es/comunicaciones/login.html

Accedint a la Carpeta Ciutadana: https://www.tramita.gva.es/cdc (pot trobar l'enllaç en www.gva.es com a Carpeta Ciutadana). Per a poder visualitzar correctament les notificacions, verifique que el seu navegador no tinga activat el bloqueig d'elements emergents realitzant els següents passos:

  1. Accedir directament al sistema de comunicacions
  2. Revisar la configuració del navegador per a permetre elements emergents/noves finestres
  3. Accedir amb un altre navegador que no tinga la restricció d'elements emergents

02. No puc consultar la notificació rebuda

Comprove que per a accedir a aquesta, ha de fer-ho amb el certificat corresponent al destinatari de la notificació, és a dir, si la notificació va ser emesa a una empresa, per a accedir a la mateixa haurà de fer-ho utilitzant un certificat d'empresa emés per a aqueix CIF; si la notificació va ser emesa per a un particular, per a accedir a la mateixa haurà de fer-ho utilitzant el certificat personal emés per a aqueix DNI.

 

03. Tengo una notificación que no logro abrir / No me descargo el certificado generado por el trámite

Revise la configuración del navegador que utiliza ya que posiblemente esté bloqueando la nueva ventana; también alternativamente pruebe con otros navegadores. Para el caso de las notificaciones, como alternativa, debe saber que son también accesibles desde el Sistema de Comunicaciones de la Generalitat Valenciana a través de la siguiente dirección: https://www.comunicaciones.gva.es/comunicaciones/login.html