El Director General d'Urbanisme Vicente J. Garcia Nebot, juntament amb l'Alcaldessa d'Oriola Carolina Gracia, el regidor d'urbanisme José Aix i el Comissionat per a Expatriats han explicat els veïns estrangers del municipi, com poden legalitzar les seues cases a través de la Minimització d'Impacte Territorial.

