Compromisos de qualitat 012

Compromisos de qualitat 012

012-COMPROMISOS DE QUALITAT AMB LA CIUTADANIA

La Carta de Servicis del Servici d'Informació 012 de la Generalitat és un instrument de millora, a través del qual la ciutadania pot exigir la prestació d'uns servicis públics amb les màximes garanties de qualitat i conéixer en tot moment el seu grau de compliment. Es va aprovar per RESOLUCIÓ de 3 de juny de 2019, de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, per la qual s'aprova la Carta de Serveis del Servei d'Informació 012 de la Generalitat.

Pot consultar el grau de compliment dels compromisos d'esta Carta de Servicis a través de www.gva.es/carta en l'apartat “Carta de Servicis del Servici d'Informació 012 de la Generalitat".

Taula d'indicadors. Mesurem la qualitat

COMPROMISOS DE QUALITAT INDICADORS ASSOCIATS VALORS OBJETIUS
Garantim una atenció de qualitat a la ciutadania en la prestació dels nostres serveis Índex general de percepció de la qualitat del servici > 7 sobre 10
Garantim una atenció personalitzada per personal informador qualificat amb tracte amable i adequat a les necessitats de la persona usuària Índex general de percepció del personal que atén el servei > 7 sobre 10
Responem amb un temps mitjà d'espera, considerat en períodes mensuals, no superior a 35 segons Temps mitjà d'espera per a les telefonades ateses < 35 segons
Garantim la capacitat suficient per a atendre un 95% de les telefonades mensuals rebudes, considerant una mitjana de 6.000 telefonades diàries % de telefonades ateses / rebudes > 95%
Enviem la informació sol·licitada en un termini màxim de 24 h (dins de l'horari d'atenció a la ciutadania), de forma gratuïta % de sol·licituds enviades dins del termini / total d'informació demandada > 98%
Responem les queixes i suggeriments en un termini màxim de 20 dies, des de la recepció de la queixa en el servei % de queixes i suggeriments contestats en el termini indicat > 99%
 

 


Última actualització: 2025/05/26