citapreviaPROP - Atención a la ciudadanía - Guía PROP
Sol·licitud de cita prèvia Oficines PROP
CITA PRÈVIA PER A OFICINES PROP
Encara que no és obligatori, per a ser atés en les oficines PROP recomanem sol·licitar CITA PRÈVIA.
- Pot realitzar-ho en la majoria d'oficines PROP, a través del següent enllaç:
També es pot sol·licitar cita trucant al telèfon d'informació 012 (cost fix de trucada, segons operador) o al 96 3866000 (per a trucades des de fora de la Comunitat Valenciana, i recomanable per a telèfons amb tarifa plana).
ANUL·LACIÓ DE CITES: en cas de no poder acudir a la cita prèvia sol·licitada, cal anul·lar-la perquè puga ser aprofitada per una altra persona. Port fer-ho a través del mateix enllaç que ha utlizat per a demanar-la, en l'opció "Consulta o Anul·lació de Cita" o directament en la pàgina https://www.gva.es/anularcitaprop.
-
En algunes oficines PROP mixtes la cita prèvia d'algun o de tots els serveis es demana només a través de la corresponent entitat local .
Oficines en què la cita prèvia per a Firma electrònica, Cl@ve, Informació general, atenció en llengua de signes o registre concertat es sol·licita en l'entitat local:
Oficina |
Cita prèvia |
PROP Alcoi |
|
PROP Torrevieja |
Tel: 96 644 46 44 |
Oficines en què la cita prèvia es demana en el Sistema de gestió de cites prèvies PROP però la cita per a servei de registre es demana en l'entitat local:
Oficina |
Cita prèvia per a registre |
PROP Llíria |
Descarregant APP LLÍRIA gratuïta en Google Play o App Store O al telèfon: 96 279 82 82 |
PROP Ontinyent |
|
PROP Sagunt |
|
PROP Port de Sagunt |
|
PROP Segorbe |
|
PROP Vila-real |
http://citaprevia.vila-real.es O al telèfon: 96 454 70 00 El registre s'atén a l'Ajuntament, Pl. Major, s/n |
PROP Xàtiva |
https://xativa.sedelectronica.es El registre s'atén a l'Ajuntament, Albereda Jaume I, 35. |
PROP La Safor (Gandia) |
El registre s'atén en: Ajuntament de Gandia, Pl Major, nº 1 - 46701 - Gandia Ajuntament de Gandia, Pl Mediterrània, nº 2 - 46730 - Platja i Grau de Gandia.
|
PROP Orihuela |
https://governalia.com/launch/citaorihuela |
NOTA: En Vila-real, Xàtiva i Gandia, el registre no està situat en l'oficina PROP
Pot consultar l'horari i ubicació de les oficines en: https://www.gva.es/va/web/atencio_ciutadania/inicio/atencion_ciudadano/ac_que_es_prop
PREGUNTES I RESPOSTES
Nombre de tràmits per cita
Amb cada cita es podrà realitzar un únic tràmit. Es poden sol·licitar fins a un màxim de 3 cites per als serveis que estiguen disponibles.
Dades necessàries per a sol·licitud de cita
Per a reservar la cita cal aportar el número del DNI, NIE o passaport, el nom i cognoms de la persona que acudirà a l'oficina, i el telèfon de contacte. A més, es recomana incloure el correu electrònic, per a rebre la confirmació de la cita amb les dades de la persona sol·licitant i l'oficina PROP on serà atesa.
Antelació per a sol·licitar cita prèvia
La sol·licitud de cita prèvia per a un dia es pot realitzar fins a les 23.59 hores del dia anterior, si hi ha cites disponibles per a l'endemà.
Anul·lació de la cita prèvia
A causa de la demanda de cites, en cas de no poder acudir a la cita prèvia sol·licitada, es prega que s'anul·le telefonant al 012 (o al 96 38 66000) o en aqueixa mateixa adreça d'Internet on la va reservar, en l'opció "Consulta o Anul·lació de Cita".
Persones i entitats obligades a relacionar-se amb l'Administració per mitjans electrònics
Es recorda que l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, obliga a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques, per a qualsevol tràmit d'un procediment administratiu, a les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, professionals amb col·legiació obligatòria en l'exercici de la seua activitat i empleats públics en actuacions relacionades amb la seua condició.
Qui ha de sol·licitar la Cita
La Cita podran sol·licitar-la persones físiques, en queden exclosos els col·lectius obligats a relacionar-se de manera telemàtica amb l'administració: gestories, etc. (segons paràgraf anterior).