Servei AutoPROP - Atención a la ciudadanía - Guía PROP
És un equip informàtic (escàner i ordinador) a la disposició de la ciutadania. Les persones que ho necessiten comptaran amb l'acompanyament inicial d'un funcionari.
En una primera fase, existiran punts AutoPROP en les següents oficines PROP:
ALACANT:
- PROP Elx. Pl. de la Mercè, 5 – 03202 Elx (Alacant)
- PROP Orihuela. C. López Pozas, S/N – 03300 Orihuela (Alacant)
- PROP Alcoi. C. Sant LLorenç, 2 – 03801 Alcoi (Alacant)
- PROP Dénia: Pl. Constitució, 10 - 03700 Dénia (Alacant)
- PROP Elda: Pl. Constitució, 1 - 03600 Elda (Alacant)
- PROP Torrevieja: Pl. de la Constitució - 03181 Torrevieja (Alacant)
- PROP Churruca. C. Churruca, 29 – 03003 Alacant
CASTELLÓ:
- PROP Germans Bou. Av. Germans Bou, 47 – 12003 Castelló
- PROP Caragols. C. Major, 76 – 12001 Castelló
- PROP Vinaròs. Pl. de Jovellar, 2 – 12500 Vinaròs (Castelló)
VALÈNCIA:
- PROP Cigonya. Passeig de l'Albereda, 16 – 46010 València
- PROP I C/ Gregorio Gea, 27, València
- PROP 9 D'Octubre. C. Democràcia núm. 77 Edifici A València
- PROP Requena. Pl. Consistorial, 2 – 46340 Requena (València)
- PROP Ontinyent. C. Mayans, 19 – 46870 Ontinyent (València)
- PROP Xàtiva. Albereda de Jaume I, 50 – 46800 Xàtiva (València)
- PROP Safor. Avda. República Argentina, 28 PB – 46702 Gandia (València)
-
PROP Llíria Pl. Major, 1 – 46160 Llíria (València)
En la web es publicarà la resta d'oficines que s'incorporen progressivament al servei.
- Tindre coneixements bàsics d'informàtica.
- Si el tràmit a realitzar exigeix la presentació de documents podrà descarregar-los a través del seu correu electrònic.
- Si el tràmit requereix sistemes d'identificació electrònica i no disposa d'ells podrà sol·licitar-los al personal de l'oficina que realitze el seu acompanyament.
Com es pot utilitzar aquest servei?
Quin tipus de tràmits es poden realitzar?
-
Tràmits a través de mitjans electrònics accessibles des d'Atenció a la Ciutadania/ Guia PROP de la Web de la Generalitat Valenciana.
Quines operacions no permet el servei?
- Imprimir documents.