Ciutadania - Ciutadania
- Ajudes econòmiques a persones beneficiàries del règim de protecció temporal afectades pel conflicte a Ucraïna que estiguen empadronades en la Comunitat Valenciana i manquen de recursos econòmics suficients.
- Ajudes per al foment de la lectura en biblioteques i agències de lectura públiques de les entitats locals de la Comunitat Valenciana.
- Alta d'un ciutadà en el Sistema d'Informació Poblacional de la Comunitat Valenciana (SIP) per a l'accés a les prestacions sanitàries del Sistema Valencià de Salut, amb recollida de targeta en el centre de salut.
- Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Direcció de General d'Innovació
- Aportació de documentació a un expedient obert de LABORA, Servei Valencià d'Ocupació i Formació (se n'exclouen ajudes i expedients arxivats)
- Aportació de documentació a un expedient obert en la Direcció General competent en matèria d'ECONOMIA SOSTENIBLE de la Generalitat Valenciana (s'exclouen ajudes i expedients arxivats).
- Beques per a la realització de pràctiques professionals de la Direcció General de Treball, Benestar i Seguretat Laboral, en matèria de TREBALL i RELACIONS LABORALS. Treball.
- BREXIT
- Bústia Ciutadania (Administracions Locals)
- Canvi d'estat de l'habitatge / Canvi per acceptació de mesures de foment
- CITA PRÈVIA per a informació sobre expedients en tràmit d'indústria i energia. Alacant, Castelló i València.
- Cita prèvia per a les oficines comarcals agràries (OCA) de la conselleria competent en matèria d'agricultura, ramaderia i pesca.
- Classificació i categorització de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana i elaboració del mapa d'aquestes.
- Comunicació d'accident en ascensor amb danys a persones o coses, per part de l'empresa conservadora de l'ascensor. Indústria.
- Comunicació de BAIXA (temporal o definitiva) d'ascensors i de posada en servei després de la baixa temporal. Indústria.
- Comunicació i sol·licitud de confirmació d'adequada PRESENTACIÓ de GARANTIES ECONÒMIQUES (mitjançant avals, etc.), depositades per a la tramitació dels procediments d'accés i connexió a les xarxes de transport o distribució d'instal·lacions de PRODUCCIÓ d'energia elèctrica (eòlica, fotovoltaica, etc.), noves o substitució de les anteriors i, si és el cas, sol·licitud d'autorització prèvia en cas de substitució. Energia.
- Comunicació o sol·licitud de procediment d'acomiadament col·lectiu (expedient de regulació d'ocupació - ERO), o de suspensió de contractes de treball i de reducció de jornada (expedient de regulació temporal d'ocupació - ERTO) (exclòs ERTO-Mecanisme RED). Treball.
- Concessió de subvencions per a finançar el suport a acceleradores culturals de la Comunitat Valenciana
- Conciliació laboral prèvia a la via judicial davant els Serveis de Mediació, Arbitratge i Conciliació (SMAC) de la Comunitat Valenciana. Treball.
- Concurs de trasllats, personal docent
- Convocatòria del Curs de Diplomat en Salut Pública
- Declaració responsable d'EXEMPCIÓ de l'obligació d'instal·lació de sistemes de comptabilització de consums individuals (COMPTADORS) en instal·lacions tèrmiques d'edificis EXISTENTS (per a calefacció o refrigeració), subministrades per una instal·lació centralitzada o per una xarxa urbana, segons el que s'estableix en el Reial decret 736/2020. Energia.
- DESISTIMENT i RENÚNCIA de les persones (físiques o jurídiques) interessades.
- DGTIC: Simulació de Tramitació Telemàtica en la Generalitat Valenciana (Cl@ve)
- Director o directora de programes per a la gestió dels Fons Europeus del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR) de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball i els organismes públics IVACE i LABORA Servei Valencià d'Ocupació.
- EAUTOE 2021 - Ajudes a persones desocupades que accedisquen al seu treball a través de la creació d'activitat empresarial com a personal treballador autònom en projectes innovadors
- EAUTOP 2023 programa “Nous projectes territorials per al reequilibri i l'equitat - emprenedoria i microempreses”, en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.
- Esmena de les subvencions AORG
- Excepcionalitat a la contractació de personal amb diversitat funcional o discapacitat
- Exercici del dret d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades personals, limitació i oposició del tractament i no ser objecte de decisions individuals automatitzades respecte a les dades personals registrades en la Generalitat.
- Exercici del dret d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades personals, limitació i oposició del tractament i del fet de no ser objecte de decisions individuals automatitzades respecte a les seues dades personals registrades en la Generalitat.
- Expedició de múltiples llicències de caça o pesca continental per a la Comunitat Valenciana.
- Fogueres. Premis destinats a la promoció de l'ús del valencià en l'àmbit festiu. Premis als Llibres de LLibres de Fogueres de 2023.
- Habilitació de centres formatius per a impartir cursos formatius referents a instal·lacions de protecció contra incendis. Modificació, cessament (baixa), comunicació d'inici i de fi de cursos, memòria anual. Indústria.
- HORTS URBANS SOCIOPOLIS
- Instal·lacions de GENERACIÓ d'energia elèctrica de BAIXA TENSIÓ destinades a AUTOCONSUM (fotovoltaiques, etc.) de potència instal·lada INFERIOR O IGUAL A 10 kW. Comunicació d'alta (posada en servei), modificació, canvi de titularitat i baixa i INSCRIPCIÓ de les persones CONSUMIDORES connectades en baixa tensió associades a aquestes instal·lacions en el REGISTRE administratiu d'autoconsum d'energia elèctrica. EXCLUSIVAMENT de manera TELEMÀTICA per INSTAL·LADOR/A HABILITAT/DA. Energia.
- Instal·lacions de GENERACIÓ d'energia elèctrica de BAIXA TENSIÓ destinades a AUTOCONSUM (fotovoltaiques, etc.) de potència instal·lada SUPERIOR A 10 kW. Comunicació d'alta (posada en servei), modificació, canvi de titularitat i baixa i INSCRIPCIÓ de les persones CONSUMIDORES associades a aquestes instal·lacions en el REGISTRE administratiu d'autoconsum d'energia elèctrica. EXCLUSIVAMENT de manera TELEMÀTICA per INSTAL·LADOR/A HABILITAT/DA. Energia.
- Mapa de la Negociació Col·lectiva (cerca orientativa de convenis col·lectius). Treball.
- Matrícula de l'alumnat de valencià de Formació de Persones Adultes (FPA) per a la realització de la Prova Unificada de Certificació (PUC) de Valencià del Marc europeu comú de referència per a les Llengües dels ensenyaments d'idiomes de règim especial a les Escoles Oficials d'Idiomes de la Comunitat Valenciana, corresponent a la convocatòria 2023.
- Modalitat A. Festivals. Subvencions per al foment del valencià i el multilingüisme en l'àmbit musical per a l'exercici pressupostari de 2023.
- MODALITAT A. RESOLUCIÓ de 23 de gener de 2023, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions per al foment del valencià per a les institucions, entitats i associacions sense finalitat lucrativa i per a les persones jurídiques públiques i privades que realitzen projectes singulars de foment del multilingüisme en l'àmbit social, per a l'any 2023.
- Modalitat B. Concerts. Subvencions per al foment del valencià i el multilingüisme en l'àmbit musical per a l'exercici pressupostari de 2023.
- MODALITAT B. RESOLUCIÓ de 23 de gener de 2023, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions per al foment del valencià per a les institucions, entitats i associacions sense finalitat lucrativa i per a les persones jurídiques públiques i privades que realitzen projectes singulars de foment del multilingüisme en l'àmbit social, per a l'any 2023.
- MODALITAT B.B. RESOLUCIÓ de 23 de gener de 2023, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions per al foment del valencià per a les institucions, entitats i associacions sense finalitat lucrativa i per a les persones jurídiques públiques i privades que realitzen projectes singulars de foment del multilingüisme en l'àmbit social, per a l'any 2023.
- MODALITAT C RESOLUCIÓ de 23 de gener de 2023, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions per al foment del valencià per a les institucions, entitats i associacions sense finalitat lucrativa i per a les persones jurídiques públiques i privades que realitzen projectes singulars de foment del multilingüisme en l'àmbit social, per a l'any 2023. (DOGV núm. 9522 / 30.01.2023)
- Modalitat C. Gravació de música. Subvencions per al foment del valencià i el multilingüisme en l'àmbit musical per a l'exercici pressupostari de 2023.
- MODALITAT D. RESOLUCIÓ de 23 de gener de 2023, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen les subvencions per al foment del valencià per a les institucions, entitats i associacions sense finalitat lucrativa i per a les persones jurídiques públiques i privades que realitzen projectes singulars de foment del multilingüisme en l'àmbit social, per a l'any 2023.
- Moratòria i/o exempció en les rendes dels lloguers de les naus industrials propietat de l'IVACE, així com respecte dels cànons dels drets de superfície derivats de contractes en vigor en les parcel·les industrials de la seua propietat
- Moros i Cristians. Premis destinats a la promoció de l'ús del valencià en l'àmbit festiu per a l'any 2023.
- Oferta concertada en la modalitat Viu l'Estiu per a estades de 2023
- Preguntes freqüents sobre la Llei 39/2017, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre de Règim Jurídic del Sector Públic. Font: Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
- Presentació als exàmens teoricopràctics per a l'obtenció dels carnets professionals en matèria de seguretat industrial. Indústria.
- Presentació de documents i al·legacions en procediments de control financer d'ajudes cofinançades amb fons europeus.
- Procediment específic per a l'avaluació i acreditació de determinades unitats de competència professional, adquirides a través de l'experiència laboral o de vies no formals de formació, en la Família Professional de Seguretat i Medi Ambient, per a la qualificació SEA647_3 Teleoperacions d'atenció, gestió i coordinació d'emergències.
- QUÈ ÉS LA CARPETA CIUTADANA?
- Reclamació per no atenció de la sol·licitud d'exercici de dret, així com per existència de possible infracció en matèria de protecció de dades.
- Reconeixement de responsabilitat en procediment sancionador per consum, venda o publicitat de begudes alcohòliques.
- Registre de grups d'interés de la Generalitat (REGIA)
- RESOLUCIÓ de 19 de juny de 2023, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual es regula el permís de les persones treballadores a fi de poder exercir el dret al vot en les eleccions al Congrés dels Diputats i del Senat del dia 23 de juliol de 2023.
- Sol·licitud d'accés a la informació pública de qualsevol conselleria, organisme o entitat de la Generalitat en virtut de la normativa sobre transparència.
- Sol·licitud d'ajuda a persones físiques amb baix nivell d'ingressos del programa “Bo cistella de la compra”
- Sol·licitud d'ajudes a explotacions de boví de raça lídia i d'oví de raça guirra que han tingut dificultats econòmiques per la suspensió d'activitat decretada pel Govern d'Espanya a conseqüència de la COVID-19.
- Sol·licitud d'aplicació de mesures de suspensió de contractes de treball i de reducció de jornada en el marc d'un Mecanisme RED de Flexibilitat i Estabilització de l'Ocupació (expedient de regulació temporal d'ocupació - ERTO MECANISME RED). Treball. (ACTIVAT per al SECTOR d'AGÈNCIES DE VIATGE).
- Sol·licitud d'arbitratge per les persones consumidores i usuàries. Consum.
- Sol·licitud d'atenció primerenca.
- Sol·licitud d'Esmena d'expedient en el Registre de Grups d'Interés (REGIA)
- Sol·licitud d'inclusió en el llistat d'AUDITORS SOCIALS d'entitats valencianes socialment responsables. Economia Sostenible.
- Sol·licitud d'inscripció de representant en el Registre de grups d'interés (REGIA)
- Sol·licitud de calificació d'ENTITAT VALENCIANA SOCIALMENT RESPONSABLE i inscripció en el seu Registre (REVSR). Calificació, renovació, homologació i cancel·lació. Economia.
- Sol·licitud de CANCEL·LACIÓ de les GARANTIES econòmiques (avals, etc) depositades per a tramitar els procediments d'accés i connexió a les xarxes de transport o distribució d'instal·lacions de PRODUCCIÓ d'energia elèctrica (eòlica, fotovoltaica, etc.). Energia.
- Sol·licitud de certificat (o duplicat) PROFESSIONAL acreditatiu per a la manipulació de gasos fluorats. Indústria.
- Sol·licitud de participació en el "XVI Premi de Cartografia i Territori Pare Tosca"
- Sol·licitud de participació en el programa LLAMP CV 3i CV - Programa d'acceleració d'empreses cap al TRIPLE IMPACTE: social, mediambiental i econòmic sostenible, en el seu vessant transversal innovador. Emprenedoria.
- Sol·licitud de plaça a la residència de temps lliure del Puig de Santa Maria. Treball.
- Sol·licitud de premis per a la classificació i preparació en Jocs Olímpics i Paralímpics, i en Campionats del món i d'Europa per a l'any 2023.
- Sol·licitud de subvenció per a la millora de les condicions d'accessibilitat al medi físic per a l'exercici 2023.
- Sol·licitud general: iniciació i tramitació de procediments.
- Subvencions per a la promoció, el foment i l'ús del valencià en l'àmbit dels mitjans de comunicació i publicacions privats i agències de notícies per a 2023.
- Subvencions per a la traducció literària multilingüe realitzada per editorials per al foment del multilingüisme per a l'exercici pressupostari de 2023.
- Taules retributives 2023 del personal al servei de la Generalitat, personal al servei de l'administració de justícia i personal docent no universitari.
- Tràmit per a l'aportació documental relacionada amb les dues línies de subvenció contemplades en l'ordre 1/2020, de 2 de juny, de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades a projectes i iniciatives en matèria de memòria històrica i democràtica valenciana.
- Tràmit per a la presentació de documentació en el procediment d'assignació de places concertades en el sector d'atenció social a persones en situació o risc d'exclusió pertanyents a col·lectius vulnerables.
- Tràmit telemàtic general en absència de tràmit telemàtic específic.
- Tramitacions específiques davant l'òrgan de control intern
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de determinats procediments de l'Agència Tributària Valenciana (ATV). Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat i NO APLICABLE a la presentació de models 600, 620, 650, ni 651, ni a sol·licituds d'ajornament/fraccionament d'aquests, ni als altres que s'especifiquen.
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de determinats procediments de l'Institut Valencià d'Investigacions Agràries (IVIA) Tràmit que s'utilitzarà EXCLUSIVAMENTquan no n'existisca un d'específic en la seu electrònica de la Generalitat i NO QUE NO ES POT APLICAR a la presentació d'autoliquidacions ni a sol·licituds d'ajornament/fraccionament d'autoliquidacions.
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva. Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat.
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Agència Valenciana d'Innovació (AVI). (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un d'específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Agència Valenciana de Seguretat Ferroviària.
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Autoritat de Transport Metropolità de València. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Institut Cartogràfic Valencià.
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de l'IVAM).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial, IVACE. (Tràmit que s'ha d'utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no n'hi haja un d'específic en la seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'Institut Valencià de la Joventut (IVAJ). (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de l'organisme Infraestructures i Serveis de Telecomunicacions i Certificació (ISTEC) (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de l'ISTEC ).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball . (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Cultura i Esport. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu Electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Justícia i Interior (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat i EXCLOSOS els procediments de la SEU JUDICIAL ELECTRÒNICA GVA).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de Labora Servei Valencià d'Ocupació i Formació. (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de Presidència de la Generalitat. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de Turisme Comunitat Valenciana. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de Vicepresidència Segona i Conselleria d'Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica (Tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments del Consell de l'Audiovisual de la Comunitat Valenciana. (Tràmit que s’utilitza EXCLUSIVAMENT quan no n’hi haja un d’específic en la seu electrònica de la Generalitat).
- Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments del Consorci Espacial Valencià, VAL SPACE CONSORTIUM (VSC).
- Z- Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC). (Tràmit que s'utilitza EXCLUSIVAMENT quan no n'hi haja un d'específic en la seu electrònica de la Generalitat).
- ZZ - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. (Tràmit que es farà servir EXCLUSIVAMENT quan no n'existisca un específic en la Seu electrònica de la Generalitat)