Denúncies, queixes i reclamacions
- Formulació de reclamacions de les persones usuàries dels serveis turístics
- Formulació de queixes, en l'àmbit dels centres i institucions de servicis socials dependents de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusivesl.
- Formulació de QUEIXES, SUGGERIMENTS I AGRAÏMENTS davant dels serveis administratius de la Generalitat (excepte les relatives a serveis o instal·lacions sanitàries o de serveis socials/dependència).
- Formulació de queixes davant de l'òrgan competent en matèria d'Inspecció General de Serveis, per incompliment del deure de resposta dels serveis administratius de la Generalitat.
- Formulació de reclamacions pels consumidors i usuaris en el sector energètic (electricitat i gas). Energia.
- Sol·licitud de fulls de reclamacions pels empresaris i/o professionals del sector turístic i hostaleria.
- Denúncies davant de la Inspecció General de Serveis.
- TECG - Presentació de denúncies, reclamacions i queixes en matèria de transport terrestre.
- Bústia de consultes, d'incidències informàtiques, queixes i suggeriments, de Labora.
- Formulació de reclamacions per les persones consumidores i usuàries. Consum.
- Protocol pel qual s'establixen criteris relatius a la iniciació i tramitació de processos d'investigació desenrotllats per la Inspecció General de Servicis.
- Denúncies per assetjament laboral davant de la Inspecció General de Serveis (únicament per a empleats públics de la Generalitat i el seu sector públic instrumental)
- Reclamacions contra entitats acreditades per a la realització de funcions de mediació d'adopció internacional.
- Presentació i formulació de queixes en l'àmbit de les institucions sanitàries dependents de la conselleria amb competències en matèria de sanitat.

