Generalitat Valenciana
Consultes i tràmits en línea
- Sol·licitud de qualificació i inscripció en el Registre de Societats Laborals. Economia Social.
- Sol·licitud per a l'obtenció de visat de plans d'igualtat en empreses de la Comunitat Valenciana.
- Autorització de persones o entitats especialitzades que pretenguen desenvolupar l'activitat d'auditoria del sistema de prevenció de les empreses.Treball
- Autorització de treball de menors de 16 anys per a participar en espectacles públics.Treball
- Expedient sancionador per infracció a la normativa en l'orde social i en matèria de prevenció de riscos laborals, excepte Seguretat Social i estrangers.
- Acreditació d'entitats especialitzades com a servicis de prevenció aliens a les empreses. Treball.
- Calendari laboral i festes locals de la província de Valencia per a l'any 2020.
- Sol·licitud de certificat d'inscripció en el Registre de la Comunitat Valenciana d'Empreses Acreditades en el sector de la construcció.
- Calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables, en l'àmbit de la Comunitat Valenciana per a l'any 2021
- Preavís de celebració d'eleccions sindicals. Treball
- Comunicació de desplaçament de treballadors en el marc d'una prestació de serveis transnacional. Treball.
- Calendari laboral i festes locals de la província d'Alacant per a l'any 2020.
- Comunicació o sol·licitud de procediment d'acomiadament col·lectiu, de suspensió de contractes i de reducció de jornada (expedient de regulació d'ocupació - ERO/ERTO). Treball.
- Registre de la Comunitat Valenciana d'Empreses Acreditades en el Sector de la Construcció (REACVC).
- Denúncies per irregularitats en matèria de seguretat i higiene en el treball. Treball.
- Comunicació d'expedients temporals de regulació d'ocupació (ERTO) per causes econòmiques, tècniques, organitzatives i de producció (ETOP) relacionades amb la COVID-19. Treball.
- Sol·licitud, per empresa amb un expedient de regulació temporal d'ocupació per causa de força major (ERTO-FM) relacionat amb la COVID-19 prorrogat, de la declaració d'empresa integrant de la cadena de valor o dependent indirectament, als efectes que preveu la disposició addicional primera del Reial decret llei 30/2020. Treball.
- Denúncies per infracció de normes laborals: modificació de condicions de treball, etc. Treball
- Habilitació del Llibre de Subcontractació per al sector de la construcció.Treball
- Comunicació de canvi de situació de la modalitat dels expedients de regulació temporal d'ocupació (ERTO) per causa de força major (FM) relacionats amb la COVID-19, per IMPEDIMENT o LIMITACIÓ d'activitat. Treball.
- Calendari de dies inhàbils. còmput de terminis segons la Llei Llei 39/2015, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Aportació de documentació a un expedient de regulació d'ocupació (ERO) o a un expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) obert davant l'autoritat competent en matèria de treball de la Generalitat Valenciana. Treball.
- Sol·licitud de registre i depòsit de les actes de designació de delegats de prevenció i de constitució dels comités de seguretat i salut. Treball
- Comunicació d'hores extraordinàries de força major. Treball.
- Sol·licitud de cita prèvia per a registrar paperetes de conciliació davant del Servei de Mediació Arbitratge i Conciliació (SMAC) de València. Treball
- Reconeixement de responsabilitat i/o pagament voluntari de sancions per infracció de la normativa en matèries relatives a l'ORDRE SOCIAL I PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS. Treball
- Sol·licitud de tramitació d'expedients temporals de regulació d'ocupació (ERTO) per causa de força major (FM) relacionada amb la COVID-19, per IMPEDIMENT o LIMITACIÓ d'activitat. Treball.
- Mobilitat geogràfica amb canvi de residència. Treball
- Comunicació d'obertura de centres de treball: - Nova creació - Represa d'activitat de centre ja existent - Canvi d'activitat de centre ja existent - Trasllat de centre ja existent. Treball.
- Calendari laboral i festes locals de la província de Castelló per a l'any 2020.
Tramitable telemàticament
Requerix certificat digital