Detall de Procediment

Modificació o cancel·lació de dades inscrits en el Registre d'Entitats Locals de la Comunitat Valenciana.

Codi SIA: 687309
Codi GUC: 19126
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El Registre d'Entitats de la Comunitat Valenciana és un registre públic en què les entitats locals inscriuran i actualitzaran les dades contingudes en el Decret 15/2011, de 18 de febrer, del Consell. En aquest tràmit es modifiquen o cancel·len dades inscrits de les entitats locals valencianes en el registre esmentat. El tràmit s'ha de sol·licitar en el termini d'un mes a comptar des de la data en què s'haja produït el fet que l'ha motivat.

Requisits

Requisits

La sol·licitud s'efectuarà mitjançant el model normalitzat (article 5.2 del Decret 15/2011).

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les entitats locals de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Cal adjuntar: - Certificat del secretari de la corporació que acredite l'autenticitat de les dades objecte d'inscripció. - En el cas d'inscripció de la dada referida a un símbol local, cal adjuntar una imatge de la representació gràfica d'aquest. La imatge ha de tindre format jpg, bmp o png, i, si es refereix a un escut, una grandària de 595X740 píxels, i, en el cas d'una bandera, una grandària de 595x521 píxels; s'inscriuran només els símbols locals aprovats oficialment. - En el cas de cancel·lació de dades inscrits, cal aportar un certificat de l'acord adoptat per la corporació que indique el motiu de la cancel·lació.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". Heu de descarregar el formulari en pdf, omplir-lo, signar-lo i guardar-lo a l'ordinador. 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència (tràmit Z) , segueix els passos i annexeu la documentació preceptiva (S'adjuntarà el pdf guardat i signat). 3. Si necessiteu ajuda podeu tocar al telèfon d'informació de la Generalitat 012 o bé enviar un correu electrònic a .

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació telemàtica de la sol·licitud. - Comprovació de les dades. - Esmena, si és el cas, en el termini de 30 dies. El termini per a resoldre quedarà suspés durant aquest tràmit. - Resolució del director general de l'Administració Local

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Contra la Resolució del director general de l'Administració Local es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu davant de la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, sense perjudici del caràcter potestatiu del requeriment a què es refereix l'article 44 de la Llei de la jurisdicció contenciós administrativa.

Termini màxim

Termini màxim

Dos mesos

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa