Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF, Impost de societats i IRNR, corresponent a rendiments procedents de l'arrendament d'immobles urbans - GVA.ES
Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF, Impost de societats i IRNR, corresponent a rendiments procedents de l'arrendament d'immobles urbans
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Este tràmit té per objecte acreditar les retencions i ingressos a compte practicats per la Generalitat als tercers que apareixen recollits en l'apartat "qui pot sol·licitar-lo?", inclosos en el resum anual del model 180 “Declaració anual de rendiments procedents de l'arrendament o subarrendament d'immobles urbans” presentat davant la *AEAT.
Mitjançant este tràmit s'obté, en suport electrònic, el certificat de renda corresponent a rendiments per arrendament d'immobles urbans subjectes a retenció que han sigut abonats per la Generalitat i declarats en el model tributari 180.
Observacions
Observacions
En cas d'impossibilitat d'obtindre el certificat, i degudament acreditada la causa de la seua no obtenció, els
sol·licitants podran comunicar la incidència a través de:
• Formulari de consulta sobre Dubtes del Tràmit, al qual es pot accedir a través de l'enllaç que figura en l'apartat
final “Dubtes sobre la tramitació telemàtica”
• El compte de correu electrònic certificadosrenta@gva.es.
La consulta només podrà ser atesa si el sol·licitant facilita les següents dades:
a) Identificació completa: nom complet i NIF.
b) Entitat pagadora dels rendiments (Generalitat Valenciana, Organisme Autònom).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques o jurídiques, perceptors de rendiments obtinguts per l'arrendament d'immobles urbans a la Generalitat , inclosos en el model 180.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària (BOE núm. 302, de 18/12/2003).
- Reial decret 1065/2007, de 27 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació dels tributs (BOE» núm 213, de 05/09/2007.)
- Decret 57/2013 , de 3 de maig, expedició electrònica IRPF (DOCV núm. 7018, de 07/05/2013).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Els certificats electrònics es posaran a la disposició del contribuent amb anterioritat a l'obertura del termini de declaració d'aquest impost i romandran disponibles durant el termini de validesa tributària de les dades.
Formularis documentació
No es requereix, ja que el tràmit es realitza exclusivament de manera telemàtica.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí