Detall de Procediment

Autorització de l'adjudicació de l'aprofitament de béns comunals, mitjançant preu. (Art. 181.2 LRLCV, art. 94.3, 95 i 98.1 del Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de béns de les entitats locals i l'art. 75.3 i 78 TRRL)

Codi SIA: 210505
Codi GUC: 75
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Termini

Termini

Durant tot l'any

Formularis documentació

- Certificació de l'acord adoptat pel Ple amb el vot favorable de la majoria absoluta del nombre legal de membres de la corporació a l'empara de l'article 47.2.i de la Llei de Bases de règim local i l'article 102 del RBEL, pel qual s'aprova el plec de condicions que han de regir la subhasta pública (art. 98.1 del Reglament de Béns de les Entitats Locals). - Plec de condicions que haja de regir la subhasta per a l'adjudicació de l'aprofitament. (Art. 80 RBEL)

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència (tràmit Z) , segueix els passos i annexeu la documentació preceptiva. 3. Si necessiteu ajuda podeu tocar al telèfon d'informació de la Generalitat 012 o bé enviar un correu electrònic a .

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la documentació indicada. - Requeriment, si escau, d'informació complementària o esmena de deficiències observades (art. 64, LBRL; art. 154.2, LRLCV, i art. 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre). - Aprovació per la persona titular de la conselleria competent en matèria d'Administració local. - Notificació a la persona interessada.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

Contra la resolució de la persona titular del departament competent, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar els recursos següents: a) Directament un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la data en què es notifique. b) Potestativament, recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació. c) En el cas que la persona interessada siga una administració pública, no es pot interposar recurs en via administrativa, sense perjudici del que disposa l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol. Per això, caldrà requerir-la amb anterioritat perquè s'anul·le o revoque aquest acte, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà que es notifique, tenint en compte que això no incideix en l'executivitat de l'acord ni interromp els terminis amb vista a la seua fermesa, ja que no és substitutiu del règim de recursos en via administrativa. Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen executar qualsevol altra via que consideren oportuna.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de la documentació. En transcórrer tres mesos sense que es dicte resolució, els expedients es consideraran desestimats.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa