Detall de Procediment

Sol·licitud de tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Subdirecció General de Contractació de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública no contemplats en la Plataforma de Contractes del Sector Públic.

Codi SIA: 2986255
Codi GUC: 23267
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: OBERT des de 26-04-2023
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Tràmit per a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan el procediment específic no estiga previst en l'àmbit de la plataforma de contractes del sector públic.

Observacions

Observacions

Modificació: s'ha canviat la configuració de la tramitació telemàtica del procediment.

Requisits

Requisits

En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques o jurídiques, licitadors, adjudicataris, subcontractistes.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Juntament amb el formulari de sol·licitud telemàtica, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la tramitació del procediment, segons el que estableix la normativa reguladora o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració o l'interessat considere d'oportuna presentació.

Presentació

Presentació

On dirigir-se

Telemàtica
Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de punxar en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'esta mateixa pàgina. Haurà de disposar de certificat electrònic reconegut per la ACCV o DNI electrònic (Veure enllaços de l'apartat "Informació complementària"). Des de l'assistent de tramitació electrònica s'han de realitzar els passos següents: 1. Completar el formulari de dades generals. - El camp "Servici Territorial" és obligatori. Caldrà indicar un dels valors possibles (Servicis centrals, Alacant, Castelló i València). - El camp "Exposició" és obligatori. En este s'indicarà de manera resumida l'objectiu del tràmit. 2. Seleccionar la instància a emplenar (Sol·licitud) i "Enviar". 3. Documentar la tramitació, per al que cal tindre present el següent: Des de l'apartat "Altres documents" poden annexar-se els restants documents exigits pel procediment o que es consideren oportuns. 4. Registrar la sol·licitud.