Detall de Procediment

Classificació de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional per a la seua provisió pel sistema de lliure designació.

Codi SIA: 210824
Codi GUC: 1044
Organisme: Presidència de la Generalitat
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Classificació de llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional per a la seua provisió pel sistema de lliure designació.

Observacions

Observacions

1. En els termes previstos en l'art. 92 bis de la Llei 7/1985 de 2 d'abril, les diputacions provincials, els ajuntaments d'Alacant, Castelló de la Plana, València i dels municipis que tinguen una població de dret igual o superior a 75.000 habitants, que estiguen interessats podran optar per la provisió mitjançant el sistema de lliure designació dels seus llocs de treball reservats a funcionaris locals amb habilitació de caràcter nacional. 2. L'opció per la provisió mitjançant el sistema de lliure designació, que es realitzarà per mitjà de la modificació de la relació de llocs de treball, es comunicarà a la Direcció General d'Administració Local a l'efecte de la classificació del lloc.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Certificat de l'acord plenari de modificació de la plantilla o relació de llocs de treball, així com la seua publicació en el Butlletí Oficial de la província, on quede reflectida l'opció pel sistema de lliure designació. És necessari que en aquest acord es motive la concurrència de les circumstàncies excepcionals que justifiquen aquest sistema de provisió, el caràcter directiu del lloc i la seua especial responsabilitat. - Certificat de la secretaria acreditativa del fet que s'ha realitzat el tràmit d'audiència als interessats i el resultat d'aquest.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència (tràmit Z) , segueix els passosi annexeu la documntació preceptiva. 3. Si necessiteu ajuda podeu tocar al telèfon d'informació de la Generalitat 012 o bé enviar un correu electrònic a .

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Presentació de la sol·licitud i documentació. - Resolució del conseller competent en matèria d'Administració local. - Trasllat a l'ajuntament i al ministeri competent. - Publicació en el DOGV i en el BOE.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Direcció General d'Administració Local

Observacions

Observacions

- La resolució posa fi a la via administrativa, d'acord amb l'article 114 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. - Contra aquesta es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte en el termini d'un mes des de la publicació, o bé un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu en el termini de dos mesos des de la publicació.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de quatre mesos, comptadors des de la iniciació de l'expedient. Transcorreguts quatre mesos sense que es dicte cap resolució, els expedients s'entendran desestimats.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Direcció General d'Administració Local

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa