Detall de Procediment

Quatre beques per a la formació pràctica en Biblioteconomia i Documentació en les Corts Valencianes.

Codi GUC: 14100
Organisme: CORTS VALENCIANES
Termini de sol·licitud: TANCAT
(06-06-2015
23-06-2015)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Les Corts Valencianes convoquen quatre beques de formació pràctica en biblioteconomia i documentació, relacionades amb l'activitat d'esta Institució.

Observacions

Observacions

CONDICIONS 1. Cada una de les beques tindrà una duració de 12 mesos, i es podran prorrogar un any amb un informe previ favorable del lletrat major i d'acord amb la disponibilitat pressupostària. 2. Les Corts Valencianes incorporaran al règim general de la Seguretat Social a les persones que obtinga les beques, com disposa el Reial Decret 1493/2011, de 24 d'octubre, pel qual es regulen els termes i condicions d'inclusió en el Règim General de la Seguretat Social de les persones que participen en programes de formació, en desplegament del que preveu la disposició addicional tercera de la Llei 27/2011, d'1 d'agost, sobre actualització, adequació i modernització del sistema de la Seguretat Social. 3. Les Corts Valencianes contractaran una assegurança d'accidents per a cada un dels/de les becaris/àries pel temps de duració de la beca, en el cas que no tingueren cobertes estes contingències. Les becàries que es troben en situació d'embaràs podran accedir al gaudi de les sis setmanes posteriors al part, i es suspendrà la beca per este mateix període. En este supòsit la beca es prorrogarà afegint al final de la beca les sis setmanes corresponents a la llicència per maternitat. 4. Les beques seran indivisibles. Seran incompatibles amb qualsevol altra concedida per al mateix període o amb qualsevol classe de treball remunerat. 5. No podran participar en la convocatòria els que ja hagen disfrutat de les esmentades beques amb anterioritat almenys durant un quadrimestre. 6. La concessió i gaudi de la beca no suposarà vinculació laboral o funcionarial entre el becari i la Cambra. No és aplicable a estes beques l'Estatut del Personal Investigador en formació. MÉS INFORMACIÓ -Telèfon dels Corts: 963876100 -Correu electrònic: gestió_personal@corts.es

Requisits

Requisits

- Ser espanyol o nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats a què en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de persones. - Els aspirants que no posseïsquen nacionalitat espanyola hauran d'acreditar coneixements suficients de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana, aspecte que es podrà verificar en el procés de selecció. - Posseir el grau en Informació i Documentació o títols equivalents.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran optar a l'obtenció d'estes beques els qui reunisquen els requisits següents:

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Acord de 19 de maig de 2015, de la Mesa de Les Corts, pel qual es convoquen quatre beques per a la formació pràctica en biblioteconomia i documentació en Les Corts (DOCV núm. 7541, de 05/06/15).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, computables des de la publicació de la convocatòria en el DOCV núm. 7541, de 05/06/15.

Formularis documentació

1. Els sol·licitants de les beques hauran de presentar una instància dirigida al Molt Excel·lent Senyor President de les Corts Valencianes en el Registre General de les Corts Valencianes, carrer Llibertat, s/n, de València, o en la forma establida en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. 2. Les sol·licituds hauran d'anar acompanyadse de la documentació següent: a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat (DNI) o document d'identificació d'estrangeria (NIE) b) En el cas de no tindre la nacionalitat espanyola, documentació suficient que acredite que l'aspirant és nacional d'un estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats a què, en virtut de tractats celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de persones. c) Currículum, segons el model que s'adjunta en l'annex, en el qual es faran constar les dades que allí se sol·liciten d) Fotocòpia compulsada del títol o del depòsit de les taxes per a l'expedició del títol acreditativa de la titulació exigida en la base tercera e) Certificat oficial o fotocòpia compulsada de l'expedient acadèmic amb indicació de la nota mitjana ponderada numèrica (rang 5-10), conforme al Reial Decret 1125/2003, de 5 de setembre f) La documentació, certificats i acreditacions que el sol·licitant considere pertinent adjuntar com a mèrit personal i que justifiquen els mèrits relacionats en el currículum. 3. Tots els mèrits que s'al·leguen hauran de ser acreditats documentalment, per mitjà d'original o fotocòpia compulsada, en el moment de presentació de sol·licituds. La documentació que no complisca estos requisits no serà tinguda en compte a l'hora de puntuar l'expedient personal del sol·licitant 4. No es tindrà en compte cap mèrit al·legat que no este justificat documentalment.

Presentació

Presentació

Presencial
- En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També en qualsevol oficina de correus. En este cas s'haurà de presentar en un sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia. - I, preferentment, a:

On dirigir-se

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Per a la selecció del personal es crearà una comissió de valoració constituïda per: - Dos membres de la Mesa de les Corts Valencianes. - Dos lletrats/ades de les Corts Valencianes. - Dos arxivers/eres-bibliotecaris/àries-documentalistes de les Corts Valencianes adscrits al Servici d'Estudis, Documentació i Biblioteca. - La cap de la Secció de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària, que actuarà com a secretària, amb veu. 2. La selecció constarà de dos fases: Es durà a terme una primera fase, de revisió i baremació per part de la comissió dels mèrits al·legats, entenent-se que han superat esta fase aquells aspirants que obtinguen una qualificació igual o superior a 6 punts. Les condicions de mèrit avaluables i la puntuació que s'atorguen seran les següents: a) Expedient acadèmic personal: màxim fins a 4 punts. b) Formació acadèmica addicional objecte de la convocatòria: màxim fins a 5 punts. Tesi doctoral: 2,5 punts. Diploma d'Estudis Avançats: 1,5 punts. Màster universitari, cursos doctorats, cursos postgrau: 1 punt. c) Formació no reglada en biblioteconomia i documentació: màxim fins a 2 punts. d) Coneixement del valencià: màxim fins a 1 punt. e) Coneixement d'altres idiomes de la UE: màxim fins a 3 punts. Un punt pel nivell superior de cada idioma acreditat. f) Beques, treballs i experiència laboral en activitats semblants: màxim, fins a 1 punt. g) Un altre grau o llicenciatura: màxim fins a 1 punt. h) Altres coneixements d'interés relacionats amb la convocatòria: màxim fins a 1 punt. Els aspirants que han superat la selecció podran ser convocats a una segona fase per a la realització d'una entrevista, així com d'aquelles proves pràctiques que es consideren pertinents per a determinar el nivell de coneixements, experiència teoricopràctica o idoneïtat dels candidats. La segona fase es puntuarà fins a un màxim de 5 punts. 3. Abans dels 20 dies següents a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, la comissió es reunirà per a examinar-les i, posteriorment, elevar la proposta d'adjudicació a la Mesa de les Corts. 4. La convocatòria de les beques podrà declarar-se deserta. 5. Resultaran adjudicataris de les beques els quatre aspirants que obtinguen més puntuació, una vegada feta la suma aritmètica de les dos puntuacions esmentades. 6. Es constituirà una borsa de reserva amb els i les aspirants a les beques que, havent superat la selecció, no resulten adjudicataris. La provisió de les beques vacants que puguen produir-se per renúncia de l'adjudicatari o suspensió o revocació de la Mesa de les Corts Valencianes es farà per mitjà de la dita borsa de reserva de forma automàtica, per resolució de la Presidència de les Corts Valencianes. La borsa de reserva es mantindrà fins a la finalització de les beques.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Obligacions

Obligacions

1. El becario una vez acepte la beca adquiere los siguientes compromisos: a) Presentar certificación que acredite que no padece enfermedad o defecto físico que impida la prestación de los estudios y trabajos que conlleva la aceptación de la beca. b) Presentar declaración jurada de no tener relación laboral alguna. c) Cumplir las bases de la convocatoria y demás normas que resulten de aplicación como consecuencia de la misma. 2. Comenzar el disfrute de la beca el día que se señale. 3. El becario llevará a cabo las actividades de formación teórico-práctica que se le determinen en el Servicio de Estudios, Documentación y Biblioteca de les Corts Valencianes, en las condiciones de lugar y tiempo que se le indiquen. 4. Los trabajos realizados serán de propiedad de les Corts Valencianes, y no podrán ser utilizados por los autores sin la correspondiente autorización. 5. Asimismo, los becarios deberán observar absoluta discreción sobre los documentos o informaciones que pudieran conocer en la institución y que no se hayan hecho públicos bajo ninguna forma. 6. Les Corts Valencianes se reservan el derecho de suspender, o, en su caso, revocar el disfrute de la beca, en el supuesto de que el becario no realizara los trabajos para su formación práctica en condiciones satisfactorias, cuando dejaran de reunirse los requisitos que se exigieron o cuando se incumplieran, sin causa que lo justifique, las condiciones establecidas en la presente convocatoria. 7. El incumplimiento por el becario de sus obligaciones podrá dar lugar a la privación de la beca por el tiempo que quedare pendiente, sin perjuicio de las responsabilidades que resulten exigibles. 1. El becari adquirix, una vegada accepte la beca, els compromisos següents: a) Presentar certificació que acredite que no patix malaltia o defecte físic que impedisca la prestació dels estudis i treballs que comporta l'acceptació de la beca. b) Presentar declaració jurada de no tindre cap relació laboral. c) Complir les bases de la convocatòria i la resta de normes que siguen aplicables com a conseqüència d'esta. 2. Començar el gaudi de la beca el dia que s'assenyale. 3. El becari durà a terme les activitats de formació teoricopràctica que se li determinen en el Servici d'Estudis, Documentació i Biblioteca de les Corts Valencianes, en les condicions de lloc i temps que se li indiquen. 4. Els treballs realitzats seran de propietat de les Corts Valencianes, i no podran ser utilitzats pels autors sense la corresponent autorització. 5. Així mateix, els becaris hauran d'observar absoluta discreció sobre els documents o informacions que pogueren conéixer en la institució i que no s'hagen fet públics de cap manera. 6. Les Corts Valencianes es reserven el dret de suspendre, o, si és el cas, revocar el gaudi de la beca, en el cas que el becari no realitzara els treballs per a la seua formació pràctica en condicions satisfactòries, quan deixaren de reunir-se els requisits que es van exigir o quan s'incompliren, sense causa que ho justifique, les condicions establides en la present convocatòria. 7. L'incompliment per part del becari de les obligacions seues podrà donar lloc a la privació de la beca pel temps que quedara pendent, sense perjuí de les responsabilitats que resulten exigibles.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

La quantia total serà de 10.800 euros bruts, que es percebran a la finalització del mes a raó de 900 euros, prèvia certificació del lletrat major.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa