Comunicació d'instal·lació de màquines auxiliars d'apostes - GVA.ES
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Informar la conselleria competent en matèria de joc la instal·lació d'una màquina auxiliar d'apostes en un local o zona d'apostes, així com en un casino de joc, sala de bingo o saló de joc.
Observacions
Observacions
El canvi d'ubicació de les màquines auxiliars d'apostes, la seua substitució per altres similars prèviament homologades i la seua baixa hauran de ser comunicades als Serveis Territorials corresponents amb caràcter previ al fet que es produïsca la circumstància concreta que motive aquesta comunicació.
Si durant la tramitació d'aquest procediment, necessita fer una consulta o té algun problema informàtic pot contactar a través de les següents adreces de correu electrònic:
1. Problemes en matèria de Joc:
- Província Alacant: juegoadmvo_alicante@gva.es
- Província Castelló:*juegoadm_castellon@gva.es
- Província València: dtjuego_valencia@gva.es
2.- Problemes Informàtics: generalitat_en_red@gva.es
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
- Empreses autoritzades per a l'organització i comercialització d'apostes.
- Els locals específics d'apostes, casinos de joc, sales de bingo i salons de joc.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 42/2011, de 15 d'Abril, del Consell pel qual s'aprova el Reglament d'Apostes de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 6540, de 10/06/2011).
- Decret 26/2012, 3 de febrer, del Consell, pel qual es modifiquen determinats preceptes del Reglament de Casinos de Joc de la Comunitat Valenciana, del Reglament del Joc del Bingo, del Reglament de Màquines Recreatives i d'Atzar, del Reglament d'Apostes de la Comunitat Valenciana i del Reglament de la Publicitat del Joc en la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 6707, de 06/02/2012).
- Decret 32/2015, de 13 de març, del Consell, pel qual s'aprova el reglament que regula la tramitació electrònica de determinats procediments continguts en el Reglament de Màquines Recreatives i d'Atzar i en el Reglament d'Apostes de la Comunitat Valenciana, i es modifiquen sengles articles del Reglament de Salons Recreatius i Salons de Joc i del Reglament d'Apostes de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7487, de 17/3/2015).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
La comunicació es realitzarà amb una antelació mínima de vint dies a la data de la seua instal·lació.
Formularis documentació
- Comunicació d'instal·lació
La comunicació haurà d'estar diligenciada per mitjà del corresponent segellat per servicis territorials corresponents i s'incorporarà a la màquina auxiliar d'apostes en la seua part frontal o lateral.
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
- Als registres dels òrgans administratius on es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanya a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les Comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en este últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú, així com a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En este cas s'haurà de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- I, preferentment, a:
On dirigir-se
- REGISTRE GENERAL DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (ATV)
- REGISTRE DE LA DELEGACIÓ DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA - ALACANT (ATV)
- REGISTRE DE LA DELEGACIÓ DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA - CASTELLÓ (ATV)
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
C/ CHURRUCA, 25
03003 - Alacant/Alicante
Pl. TETUÁN, 38 -39
12001 - Castelló/Castellón
Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, amb l';objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l';objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que:
1- Heu d';anotar-vos el nom d';aquest tràmit que esteu llegint.
2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d';iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de ";Tramitació telemàtica, que us portarà a identificar-vos mitjançant l';assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d';omplir el formulari de dades generals.
b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit.
* Escriviu el nom del tràmit que s';ha anotat en el camp ";SOL·LICITUD";.
* Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
* Indiqueu, igualment, l';àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat., Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d';aquest tràmit, amb l';objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l';objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que:
1- Heu d';anotar-vos el nom d';aquest tràmit que esteu llegint.
2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre';ls.
3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d';iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de ";Tramitació telemàtica, que us portarà a identificar-vos mitjançant l';assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d';omplir el formulari de dades generals.
b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit.
* Escriviu el nom del tràmit que s';ha anotat en el camp ";SOL·LICITUD";.
* Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
* Indiqueu, igualment, l';àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Feu clic sobre el botó ";Registrar"; (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l';hora de presentació).
e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La comunicació haurà d'estar diligenciada per mitjà del corresponent segellat pels Servicis territorials corresponents i s'incorporarà a la màquina auxiliar d'apostes en la seua part frontal o lateral
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Castelló
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Alacant
- AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA ATV
Pl. TETUÁN, 38 -39
12001 - Castelló/Castellón
C/ CHURRUCA, 25
03003 - Alacant/Alicante
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Castelló
- Direcció Territorial d'Hisenda, Economia i Administració Pública - Alacant
- AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA ATV
Pl. TETUÁN, 38 -39
12001 - Castelló/Castellón
C/ CHURRUCA, 25
03003 - Alacant/Alicante
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí