Detall de Procediment

Sol·licitud informe de no duplicitat de prestació de servicis en matèria de joventut (IVAJ).

Codi SIA: 211783
Codi GUC: 16785
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE LA JOVENTUT IVAJ
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Que les entitats locals no incórreguen en execució simultània del mateix servici públic en matèria de joventut amb una altra Administració Pública, sempre que es tracte de competències assumides a partir de l'entrada en vigor de la llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local (LRSAL), i tot això en virtut del que disposa l'art. 7.4 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local (según redacció donada per Llei 27/2013, 27 desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració Local i Circular de 18 de juny de 2014 de la Direcció General d'Administració Local).

Observacions

Observacions

- La sol·licitud de l'informe és preceptiva sempre que es tracte de competències assumides a partir de l'entrada en vigor de la LRSAL. - L'entitat local consignarà en la sol·licitud tots els servicis que programe disposar en matèria de joventut. Als efectes presents, s'entén per jóvens les persones d'entre 14 i 30 anys complits. - Es consideren servicis, a estos efectes, aquells que presten els departaments de joventut y/o regidoria de l'entitat local. S'entén, així mateix, que cada servici està compost per un número determinat d'activitats. - En la sol·licitud es consignaran enumerats, en l'apartat C), tots els servicis de l'entitat local. S'adjuntaran tantes fulls de "solicitud" com siguen necessàries per a relacionar tots els servicis. - L'entitat local, per cada servici relacionat en la sol·licitud, presentarà una fitxa segons el model denominat "ficha del servicio" (adjunto a la solicitud). - En l'apartat C), de la dita fitxa del servici, es consignaran i descriuran les activitats corresponents al servici que es tracte, la seua duració, destinataris i àmbit territorial. - S'adjuntaran tantes fulls de "ficha del servicio" com siguen necessàries per a relacionar totes les activitats del servici.

Requisits

Requisits

Ser municipi, província o entitat local territorial.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Municipis, províncies i la resta d'entitats locals territorials (comarques o altres entitats que agrupen diversos municipis, instituïdes per la Comunidat Valenciana de conformitat amb esta llei i l'Estatut d'Autonomia, àrees metropolitanes i mancomunitats de municipis situats en el territori de la Comunitat Valenciana).

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local (BOE núm. 80, de 03/04/85).
  • Llei 27/2013, de 27 de desembre, de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local (LRSAL) (BOE núm. 312, de 30/12/2013).
  • Circular de 18 de juny de 2014, De la Direcció General d'Administració Local , sobre el nou égimen competencial previst en la LRSAL.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En qualsevol moment.

Formularis documentació

- Sol·licitud d'informe de no-duplicitat. - Fitxa de servei. S'adjuntaran tants fulls de sol·licitud i de fitxes de servei com siguen necessàries per a relacionar tots els serveis i totes les activitats del servei.

Presentació

Presentació

Presencial
- Als registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració General de l'Estat , a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes o a la d'alguna de les entitats que formen l'administració local si, en este últim cas, s'hi ha subscrit l'oportú conveni, així com a les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També a qualsevol oficina de Correus. En este cas s'haurà de presentar en un sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia . - I, preferentment, en :

On dirigir-se

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- La sol·licitud d'informe haurà d'omplir-se en el model de sol·licitud normalitzat que estarà a disposició dels sol·licitants en les seus de l'IVAJ a Alacant (Rambla de Méndez Núñez, núm. 41, Torre de la Generalitat, 03002), Castelló de la Plana (calle dels Orfebres Santalínea, núm. 2, 12005) i València (calle Hospital 11, 46001), o bé es podrà accedir al mateix a través del web de l'IVAJ (www.ivaj.gva.es). - L'informe sobre inexistència de duplicitats serà emés, a petició de l'òrgan competent de l'entitat local interessada, per la Direcció General d'Administració Local, adscrita a la Conselleria de Presidència i Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua. - Quan la sol·licitud d'informe no reunisca els requisits exigits en l'article 70 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es notificarà al sol·licitant perquè, de conformitat amb allò que disposa l'article 71 de la llei anteriorment citada, en el termini de deu dies comptats a partir de l'endemà a la recepció de la notificació, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si no ho fera en el termini previst, es considerarà que desistix de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 42 de la precitada Llei.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa