Tècnic/a mitjà/ana de Protocol - GVA.ES
Organisme: Presidència de la Generalitat
Etapa actual: Obertura de termini
Informació bàsica
Etapa actual
Llistat d'etapes
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Convocatòria: Cobertura interina
Titulacions: Títol universitari de grau o bé diplomatura, enginyeria tècnica o arquitectura tècnica o equivalent (subgrup 2)
Titulació específica: Títol de Grau en Protocol o equivalent.
Grup: A2
Requisits
Requisits
Per a concórrer a la convocatòria fa falta reunir a més dels requisits establits amb caràcter general en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, els següents requisits específics:
- Títol de Grau en Protocol o equivalent.
- Nivell B2 d'anglés.
- Grau mitjà de Valencià de la JQCV.
Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Etapa actual:
Obertura de termini
Termini de presentació:
des de: 21-02-2017
fins a: 02-03-2017
Descripció del termini
Descripció del termini
El termini de presentació serà, en tot cas, de deu dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 7983 de 20/2/2017)
Publicació
Publicació
- Medi: Diari Oficial de la Generalitat Valenciana
- Núm. publicació: 7983
- Data de publicació: 20-02-2017
- url-publicacion-actual: https://dogv.gva.es/datos/2017/02/20/pdf/2017_1253.pdf
Documentació
Documentació
A la sol·licitud de participació en el procediment s'annexarà, còpia del DNI i còpia compulsada de la documentació justificativa del compliment dels requisits i mèrits que s'al·leguen, llevat que conste anotada en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat. En este cas no serà necessària aportar-la, serà suficient citar-la en la sol·licitud.
La sol·licitud una vegada presentada en qualsevol dels registre indicats, es remetrà junt amb la còpia del DNI i la documentació acreditativa dels requisits i mèrits aportada, en format PDF, a l'adreça de correu electrònic
personal_pre@gva.es.
La remissió de la sol·licitud per correu electrònic dins del termini de presentació de sol·licituds constituïx requisit de participació en el procediment, la no remissió en format electrònic de la sol·licitud de participació en el procediment i de la documentació a adjuntar serà motiu d'exclusió del procediment.
Presentació
Presentació
La sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II, podrà presentar-se en el registre general de la Presidència de la Generalitat (c/ En Bou, 9-11, de València) o en qualsevol dels registres i oficines públiques a què fa referència l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I preferentment a:
Informació complementària
Informació complementària
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds la comissió, després de comprovar que les persones aspirants reunixen els requisits per a concórrer a la convocatòria, publicarà en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) el llistat de persones admeses i excloses al procediment, i donarà un termini de deu dies per a esmenar i/o al·legar el que les persones interessades estimen oportú.
Finalitzades les dos fases del procés selectiu (Valoració de mèrits i entrevista), la comissió publicarà en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) la llista provisional de valoracions, i concedirà un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà a la publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació amb la seua baremació.
Resoltes les possibles al·legacions i esmenes per la comissió i, d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obtindrà sumant la puntuació aconseguida en cada una de les dos fases, es procedirà, per la comissió, a la publicació en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) de la llista definitiva de valoracions i la proposta d'adjudicació del lloc.
Llistat d'etapes
Etapa actual: Obertura de termini
Data de publicació: 20-02-2017
Tornar al llistat d'etapes
Obertura de termini
La Generalitat desitja que aquesta informació us siga d'utilitat.
La present informació té exclusivament caràcter explicatiu, per la qual cosa no originarà drets ni expectatives, ni vincularà amb el procediment a què es refereix, la tramitació del qual se subjectarà sempre a les instruccions específiques.