Servei de Coordinació i Suport Tècnic - GVA.ES
Servei de Coordinació i Suport Tècnic
DIR3 A10017779
46010
-
València
Rang: Servei
Depèn de:
Departaments dependents
Funcions:
- a) Assessorar, coordinar i impulsar la tramitació dels projectes normatius dels diferents centres superiors i directius i les propostes d'acord del Consell, així com col·laborar amb els òrgans superiors i directius en l'elaboració d'aquests. A aquest efecte s'assumirà el manteniment de la web en el contingut de «normativa en tramitació».
- b) Realitzar l'assessorament juridicoadministratiu relatiu als procediments administratius i a l'activitat competencial de la Sotssecretaria, en coordinació amb els restants centres superiors i directius de la Conselleria.
- c) Realitzar l'assessorament, coordinació, seguiment, supervisió i impuls de la tramitació dels convenis de col·laboració que ha de subscriure la Conselleria que insten els diferents centres superiors i directius, així com remissió dels convenis subscrits al Registre de convenis.
- d) Realitzar la gestió, supervisió i remissió dels expedients corresponents als assumptes que s'hagen d'elevar a la Comissió de Secretaris Autonòmics i Sotssecretaris i al Consell per a la seua aprovació o coneixement, preparar l'informe de la Sotssecretaria i traslladar els acords al centre directiu corresponent de la Conselleria.
- e) Tramitar la publicació de normes i actes de la Conselleria en els diaris oficials.
- f) Elaborar i portar el seguiment, en coordinació amb els òrgans superiors i directius, del Pla normatiu i del Pla estratègic de subvencions de la Conselleria.
- g) Exercir el control dels informes dels textos normatius impulsats per altres conselleries.
- h) Gestionar els assumptes generals, com ara règim interior de les dependències de la seu central de la Conselleria, servei de valisa de serveis centrals, organització i coordinació dels serveis que ha de prestar el personal conductor, personal subaltern i auxiliar de serveis.
- i) Gestionar l'arxiu central de la Conselleria.
- j) Tramitar, gestionar i efectuar el seguiment i justificació dels projectes, plans i instruments jurídics del seu àmbit funcional iniciats per la unitat administrativa o per l'òrgan superior o directiu de dependència.
Responsable del departament: JAIME BERNACER ALPERA