Detall Departament

SERVEI DE COORDINACIÓ

DIR3 A10017759
46015 - València
Rang: Servei
Funcions:
  • a) Realitzar els tràmits necessaris per a la publicació d'actes o disposicions en els diaris oficials.
  • b) Coordinar, tramitar i supervisar les disposicions, les resolucions i la resta dels actes administratius.
  • c) Tramitar els assumptes que s'hagen d'elevar a la comissió de persones titulars de secretaries autonòmiques i sotssecretàries i al Consell, el trasllat dels acords de la comissió i la custòdia dels certificats d'aquests.
  • d) Coordinar la tramitació dels projectes normatius, així com col·laborar amb les direccions generals en l'elaboració d'aquests.
  • e) Tramitar les al·legacions als projectes de disposicions generals sol·licitades per la Presidència i per les altres conselleries.
  • f) Tramitar les queixes i els suggeriments.
  • g) Tramitar i coordinar els convenis i els acords de col·laboració.
  • h) Coordinar, tramitar i supervisar els procediments relacionats amb la protecció de dades i la transparència en l'àmbit competencial de la Conselleria.
  • i) Fer el seguiment i el control de les comissions i els altres òrgans col·legiats.
  • j) Organitzar i coordinar l'Oficina d'Informació Administrativa i Assistència i Informació al Ciutadà.
  • k) Organitzar i gestionar el registre general de documents.
  • ----
Responsable del departament: JUAN FRANCISCO VILLANUEVA MARABELLA