SERVEI DE COORDINACIÓ - GVA.ES
SERVEI DE COORDINACIÓ
DIR3 A10017759
46015
-
València
Rang: Servei
Depèn de:
Departaments dependents
Funcions:
- a) Realitzar els tràmits necessaris per a la publicació d'actes o disposicions en els diaris oficials.
- b) Coordinar, tramitar i supervisar les disposicions, les resolucions i la resta dels actes administratius.
- c) Tramitar els assumptes que s'hagen d'elevar a la comissió de persones titulars de secretaries autonòmiques i sotssecretàries i al Consell, el trasllat dels acords de la comissió i la custòdia dels certificats d'aquests.
- d) Coordinar la tramitació dels projectes normatius, així com col·laborar amb les direccions generals en l'elaboració d'aquests.
- e) Tramitar les al·legacions als projectes de disposicions generals sol·licitades per la Presidència i per les altres conselleries.
- f) Tramitar les queixes i els suggeriments.
- g) Tramitar i coordinar els convenis i els acords de col·laboració.
- h) Coordinar, tramitar i supervisar els procediments relacionats amb la protecció de dades i la transparència en l'àmbit competencial de la Conselleria.
- i) Fer el seguiment i el control de les comissions i els altres òrgans col·legiats.
- j) Organitzar i coordinar l'Oficina d'Informació Administrativa i Assistència i Informació al Ciutadà.
- k) Organitzar i gestionar el registre general de documents.
- ----
Responsable del departament: JUAN FRANCISCO VILLANUEVA MARABELLA