Detall Departament

SERVEI DE CONTRACTACIÓ I ASSUMPTES GENERALS

DIR3 A10017641
46001 - València
Telèfon: 963131005 - Fax: 963131146
Rang: Servei
Funcions:
  • a) Estudi, preparació, formulació i seguiment de l'execució dels expedients de contractació.
  • b) Elaboració d'informes, propostes de resolució i la resta d'incidències que es deriven dels contractes.
  • c) Tramitació i seguiment dels expedients de compres centralitzades.
  • d) Realització de totes les actuacions relatives als arrendaments de béns immobles.
  • e) Tramitació i seguiment dels subministraments menors dels distints centres directius i serveis de la Presidència.
  • f) Coordinació i, si és el cas, gestió del manteniment de les distints edificis i instal·lacions i altres béns de semblant naturalesa adscrits a la Presidència.
  • g) Gestió i manteniment de l'inventari de béns de la Presidència.
  • h) Gestió de l'emmagatzematge dels documents i dades de la Presidència, així com el seu arxiu general.
  • i) Realització d'estudis, propostes i actuacions que afecten l'organització dels assumptes generals de la Presidència.
  • j) Supervisió i seguiment del funcionament correcte del Registre General d'entrada i eixida de documents de la Presidència.
  • k) Gestió dels assumptes generals, com ara règim interior, parc mòbil, sense perjuí de les competències que tinga atribuïdes la conselleria competent en aquesta matèria, així com el manteniment d'instal·lacions i altres de similars.
  • l) Gestió de les adquisicions de material de tipus general necessari per al funcionament normal del departament.
  • m) Tramitació de les reclamacions administratives prèvies a l'exercici d'accions civils.
  • n) Qualssevol altres que li siguen encomanades en relació amb les matèries que li són pròpies.
  • ---
Responsable del departament: HILARIO FERNÁNDEZ CHINCHILLA