Detall Departament

SERVEI D'ASSUMPTES GENERALS I GESTIÓ DE RECURSOS

DIR3 A10024410
Telèfon: 961247539 - Fax: 961247984
agenerales@gva.es
Rang: Servei
Funcions:
  • ·
  • Li corresponen les funcions següents, dins de l'àmbit funcional d'aquesta conselleria i sense perjudici de les competències atribuïdes a la Direcció General de l'Institut Valencià d'Investigació, Formació i Qualitat dels Serveis Socials, a la direcció general competent en matèria de tecnologies de la informació i la comunicació o, en el seu cas, a la conselleria competent en matèria de transparència:
  • a) Realitzar estudis i propostes de mesures conduents a la simplificació, informatització i millora de la tramitació administrativa.
  • b) Promoure la reducció de les càrregues administratives a través de l'anàlisi dels processos, l'estructura i els mètodes de treball d'aquesta conselleria i proposar les mesures oportunes a aquest efecte.
  • c) Impulsar la tramitació telemàtica dels procediments competència de la Conselleria.
  • d) Efectuar l'actualització, la gestió i la millora del catàleg de procediments administratius de la Conselleria a través del gestor únic de continguts, guia Prop.
  • e) Gestionar i coordinar les diferents oficines d'informació pública del departament i vetlar pel funcionament correcte del registre general d'entrada i eixida de documents, i coordinar les diferents plataformes de registre telemàtic intern o entre administracions implantades al si de la Generalitat i que afecten tots els departaments de la Conselleria, així com l'arxiu general de la Conselleria.
  • f) Vetlar pel compliment de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal i en matèria de seguretat de la informació.
  • g) Dur la gestió patrimonial dels béns immobles adscrits al departament.
  • h) Gestionar les adquisicions de material de tipus general, necessari per al funcionament normal dels serveis centrals
  • i) Establir criteris de racionalització i homogeneïtzació en matèria d'adquisició i utilització de material de tipus general, i elaborar la proposta i gestionar l'adquisició de mobiliari i material fungible i inventariable.
  • j) Gestionar els assumptes generals i les dependències comunes, com ara règim interior, manteniment d'instal·lacions, organització i coordinació del personal subaltern i conductor, i altres comeses semblants.
  • k) Tramitar totes les incidències relatives a la gestió de nòmina del personal adscrit als serveis centrals.
  • l) Portar el seguiment de l'execució dels expedients de contractació corresponents a la Sotssecretaria.
  • m) Qualsevol altra funció relativa a assumptes generals i gestió de recursos digitals, patrimonials i nòmines, dins del seu àmbit competencial.
  • --