SECRETARIA TÈCNICA AVSRE - GVA.ES
SECRETARIA TÈCNICA AVSRE
DIR3 A10025602
46018
-
València
Departaments dependents
Funcions:
- Exerceix la direcció, coordinació i supervisió dels serveis generals de l'AVSRE, i li correspon l'exercici de les funcions següents:
- a) Atenció a les necessitats dels òrgans de govern, coordinació i consultius, com també els registres d'aquests.
- b) Coordinació i proposta de millora dels procediments administratius.
- c) Coordinació i impuls de la tramitació de projectes normatius i convocatòries de subvencions i ajudes, com també la tramitació de convenis de col·laboració.
- d) Supervisió i seguiment del funcionament correcte del Registre d'entrada i eixida de documents i la gestió de l'emmagatzematge de la documentació.
- e) Gestió del material mòbil de l'AVSRE.
- f) Gestió del personal de l'AVSRE.
- g) Elaboració de propostes de modificació de les relacions de llocs de treball del personal adscrit a l'AVSRE, com també estudis sobre la plantilla d'aquesta.
- h) Tramitació d'incidències en nòmina i situacions de personal.
- i) Gestió de nòmines i indemnitzacions per raó del servei.
- j) Custòdia i manteniment dels expedients de personal.
- k) Elaboració d'informes i propostes de resolució respecte dels recursos administratius i reclamacions.
- l) Gestió i tramitació de les sentències judicials fermes en matèria de personal.
- m) Estudi, preparació, formulació i seguiment de l'execució dels expedients de contractació, com també l'elaboració d'informes al respecte.
- n) Tramitació i seguiment dels expedients de compres centralitzades i dels subministraments menors de l'AVSRE.
- o) Realització de totes les actuacions relatives als arrendaments de béns immobles.
- p) Coordinació i, si és el cas, gestió del manteniment dels distints immobles adscrits a l'AVSRE.
- q) Elaboració de la planificació i programació econòmica.
- r) Elaboració de l'avantprojecte de pressupostos i tramitació de les modificacions pressupostàries.
- s) Gestió, seguiment i control de l'execució pressupostària i econòmica de l'AVSRE; control i seguiment de la comptabilització de les factures, i també el tancament de l'exercici pressupostari.
- t) Tramitació i formalització dels ingressos que s'originen per les activitats pròpies de l'AVSRE.
- u) Coordinació del Registre Únic de Factures (RUF).
- v) Coordinació i seguiment de les distintes caixes, com també de la comptabilització dels comptes justificatius dels fons de caixa fixa.
- w) Elaboració d'informes sobre qualsevol norma en matèria competència de l'AVSRE amb repercussió en la despesa pública.
- x) Suport administratiu a l'Oficina Única Postemèrgencia.
- y) Qualssevol altres que li siguen encomanades en relació amb les matèries que li són pròpies.
- ---
Normativa:
- DECRET 122/2017, de 15 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències. (DOGV núm. 8136 de 27.09.2017).
- DECRET 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat. (DOGV num. 8590 de 12.07.2019).
Responsable del departament: ANTONIO JUSTO GARCIA ENTONADO