Detall Departament

SECRETARIA TÈCNICA AVSRE

DIR3 A10025602
Telèfon: 961248584
secretariatecnica_avsre@gva.es
Rang: Subdirecció General
Funcions:
  • Exerceix la direcció, coordinació i supervisió dels serveis generals de l'AVSRE, i li correspon l'exercici de les funcions següents:
  • a) Atenció a les necessitats dels òrgans de govern, coordinació i consultius, com també els registres d'aquests.
  • b) Coordinació i proposta de millora dels procediments administratius.
  • c) Coordinació i impuls de la tramitació de projectes normatius i convocatòries de subvencions i ajudes, com també la tramitació de convenis de col·laboració.
  • d) Supervisió i seguiment del funcionament correcte del Registre d'entrada i eixida de documents i la gestió de l'emmagatzematge de la documentació.
  • e) Gestió del material mòbil de l'AVSRE.
  • f) Gestió del personal de l'AVSRE.
  • g) Elaboració de propostes de modificació de les relacions de llocs de treball del personal adscrit a l'AVSRE, com també estudis sobre la plantilla d'aquesta.
  • h) Tramitació d'incidències en nòmina i situacions de personal.
  • i) Gestió de nòmines i indemnitzacions per raó del servei.
  • j) Custòdia i manteniment dels expedients de personal.
  • k) Elaboració d'informes i propostes de resolució respecte dels recursos administratius i reclamacions.
  • l) Gestió i tramitació de les sentències judicials fermes en matèria de personal.
  • m) Estudi, preparació, formulació i seguiment de l'execució dels expedients de contractació, com també l'elaboració d'informes al respecte.
  • n) Tramitació i seguiment dels expedients de compres centralitzades i dels subministraments menors de l'AVSRE.
  • o) Realització de totes les actuacions relatives als arrendaments de béns immobles.
  • p) Coordinació i, si és el cas, gestió del manteniment dels distints immobles adscrits a l'AVSRE.
  • q) Elaboració de la planificació i programació econòmica.
  • r) Elaboració de l'avantprojecte de pressupostos i tramitació de les modificacions pressupostàries.
  • s) Gestió, seguiment i control de l'execució pressupostària i econòmica de l'AVSRE; control i seguiment de la comptabilització de les factures, i també el tancament de l'exercici pressupostari.
  • t) Tramitació i formalització dels ingressos que s'originen per les activitats pròpies de l'AVSRE.
  • u) Coordinació del Registre Únic de Factures (RUF).
  • v) Coordinació i seguiment de les distintes caixes, com també de la comptabilització dels comptes justificatius dels fons de caixa fixa.
  • w) Elaboració d'informes sobre qualsevol norma en matèria competència de l'AVSRE amb repercussió en la despesa pública.
  • x) Suport administratiu a l'Oficina Única Postemèrgencia.
  • y) Qualssevol altres que li siguen encomanades en relació amb les matèries que li són pròpies.
  • ---
Responsable del departament: ANTONIO JUSTO GARCIA ENTONADO