Detall Departament

SERVEI DE SISTEMES D'INFORMACIÓ D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA I MILLORA CONTÍNUA

DIR3 A10039014
46010 - València
Telèfon: 961922371
siac@gva.es
Rang: Servei
Funcions:
  • .
  • a) Coordinar, homogeneïtzar i validar la informació que continga el catàleg de procediments administratius de la Generalitat i el seu sector públic, establit en el Decret 165/2010, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, dirigits a institucions, persones jurídiques o físiques, normalitzar els seus formularis i coordinar la guia de persones i departaments de la Generalitat.
  • b) Gestionar el sistema d'informació per a l'atenció a la ciutadania (GUC) com a font d'informació integral per als canals d'atenció, i coordinar el desenvolupament i implantació de les millores i nous sistemes que es desenvolupen per a facilitar la informació per a l'atenció a la ciutadania.
  • c) Coordinar i donar les instruccions necessàries als departaments de la Generalitat perquè la informació administrativa per a l'atenció a la ciutadania siga clara, completa i actualitzada, promovent per a això els mecanismes de coordinació i col·laboració que siguen necessaris.
  • d) Impulsar i col·laborar amb els òrgans de la Generalitat competents en matèria de formació de les empleades i els empleats públics en la realització de cursos específics de formació per al personal responsable en la gestió del catàleg de procediments, i de la guia de persones i departaments en les diferents conselleries i organismes públics.
  • e) Coordinar i organitzar les dades i estadístiques generades pels diferents sistemes d'informació de la xarxa i els canals d'atenció a la ciutadania per a facilitar la presa de decisions i millorar la qualitat de l'atenció a la ciutadania.
  • f) Impulsar la innovació en la xarxa d'atenció a la ciutadania mitjançant l'estudi i la implantació de noves solucions basades en tecnologies emergents i en la gestió de dades per millorar l'eficàcia i l'eficiència de la xarxa d'atenció a la ciutadania, tot això de forma coordinada amb l'òrgan competent en tecnologies de la informació i les comunicacions.
  • g) Coordinar i donar instruccions per a la implantació en la Generalitat de les oficines d'assistència en matèria de registre previstes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • h) Coordinar la planificació i el seguiment del pla d'atenció a la ciutadania i promoure la cultura de la planificació i l'avaluació en el sistema d'atenció a la ciutadania.
  • i) Impulsar l'excel·lència i la millora contínua en el sistema d'atenció a la ciutadania, mitjançant la realització d'estudis de detecció de necessitats i de satisfacció amb el servei dels seus usuaris i usuàries, l'anàlisi de processos, l'avaluació de la qualitat del sistema d'atenció i la gestió de projectes de millora en aquest àmbit.
  • j) Elaboració i manteniment de cartes de servei per als canals d'atenció a la ciutadania, i coordinar el seu seguiment.
  • k) Donar suport a les diferents comissions i grups de treball en els quals participe la direcció general en matèria d'atenció a la ciutadania, preparant tota la documentació necessària, portant el seguiment dels acords aconseguits i exercint la secretaria d'aquests quan siga necessari.
  • l) Qualsevol altra que se li encomane en relació amb les matèries que li són pròpies.
  • ---
Responsable del departament: ROSA C. MIRALLES FEBRER