TELEFÓNO D'ATENCIÓ A LA INFÀNCIA (GRATUÏT) - GVA.ES
TELEFÓNO D'ATENCIÓ A LA INFÀNCIA (GRATUÏT)
46018
-
València
Telèfon: 116111
Rang: Unitat funcional
Depèn de:
Funcions:
- La Línia d'atenció a la Infància, de la Comunitat Valenciana, número 116111, és un telèfon gratuït per al públic, que funciona ininterrompudament les 24 hores al dia, i té com a objectiu general centralitzar les telefonades que denuncien o posen de manifest presumptes situacions de risc o desemparament de menors d'edat, oferint una resposta immediata, reorientant la situació o derivant-la als organismes competents per a la seua investigació i/o intervenció.
- Els seus destinataris són:
- - Menors amb necessitats d'orientació, ajuda i protecció, derivada tant de problemàtiques generades pel propi comportament dels mateixos, com de possibles agressions del seu entorn familiar, social i escolar.
- - Adults amb necessitats d'assessorament o denúncia de situacions de desprotecció de menors.
- ---
Horaris:
ININTERROMPUT 24 HORES.