TECE - Comunicació de l'ajuntament al centre directiu que gestiona el Registre autonòmic de l'IEEV.CV - GVA.ES
TECE - Comunicació de l'ajuntament al centre directiu que gestiona el Registre autonòmic de l'IEEV.CV
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Establir un procediment telemàtic per a la comunicació de l'ajuntament al centre directiu que gestiona el Registre autonòmic de l'IEEV.CV. L'ajuntament seleccionarà una de les dues comunicacions segons siga procedent:
Comunicació 1: per a comunicar que l'informe d'avaluació de l'edifici d'ús residencial d'habitatge es considera no conforme als efectes del que disposa l'art. 11.3 del Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell. A partir d'aquest moment, es considerarà, amb caràcter general, que l'IEEV.CV no ha sigut acceptat, de manera que queda pendent fins que s'aporte un nou informe amb les deficiències detectades esmenades.
Comunicació 2: per a comunicar que s'han realitzat les intervencions urgents derivades de l'IEEV.CV a l'efecte del que estableix l'art. 12.3 del decret esmentat i, en conseqüència, es puga excloure l'edifici, objecte del IEEV.CV, del Cens d'edificis pendents d'intervencions urgents.
Requisits
Requisits
Tramitar amb certificat electrònic
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Personal designat per l'ajuntament inscrit com a operador del seu municipi per a realitzar les operacions pertinents en el Registre autonòmic de l'IEEV.CV.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell, pel qual es regula la realització de l'informe d'avaluació de l'edifici d'ús residencial d'habitatge i el seu registre autonòmic en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
Durant el procediment de tramitació telemàtica s'ha d'omplir el formulari normalitzat corresponent i annexar la documentació requerida en aquest.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La persona habilitada com a operadora municipal per a realitzar les operacions pertinents en el Registre autonòmic de l'IEEV.CV serà l'encarregada de tramitar la comunicació de l'ajuntament corresponent al centre que gestiona el registre autonòmic.
S'ha de procedir a omplir el formulari corresponent i adjuntar, en cada cas, la documentació següent:
- Document de requeriment d'esmena dels defectes observats en l'IEEV.CV dirigit a la part interessada a l'efecte del que disposa l'art. 11.3 del Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell.
- Document justificatiu de constatació de la realització de la/les intervenció/ons amb caràcter urgent derivades de l'IEEV.CV a l'efecte del que estableix l'art. 12.3 del referit decret.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Servei de Rehabilitació, Observatori de l'Hàbitat i Segregació Urbana
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí