Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF corresponent a rendiments d'activitats econòmiques (activitats empresarials) - GVA.ES
Obtenció electrònica del certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF corresponent a rendiments d'activitats econòmiques (activitats empresarials)
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Este tràmit té per objecte acreditar les retencions i ingressos a compte de l'IRPF practicats per la Generalitat sobre rendiments d'activitats empresarials abonats als perceptors que es detallen en l'apartat "qui pot sol·licitar-lo?", declarats en el resum anual del model 190 presentat davant la AEAT.
Mitjançant este tràmit s'obté, en suport electrònic, el certificat d'IRPF corresponent a rendiments d'activitats empresarials subjectes a retenció, abonats per la Generalitat.
Observacions
Observacions
En cas d'impossibilitat d'obtindre el certificat, i degudament acreditada la causa de la seua no obtenció, els
sol·licitants podran comunicar la incidència a través de:
• Formulari de consulta sobre Dubtes del Tràmit, al qual es pot accedir a través de l'enllaç que figura en l'apartat
final “Dubtes sobre la tramitació telemàtica”
• El compte de correu electrònic certificadosrenta@gva.es.
La consulta només podrà ser atesa si el sol·licitant facilita les següents dades:
a) Identificació completa: nom complet i NIF.
b) Entitat pagadora dels rendiments (Generalitat Valenciana, Organisme Autònom).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques, així com les entitats en règim d'atribució de rendes a les quals es refereix l'article 8.3 de la Llei d'IRPF (societats civils no subjectes a l'Impost de societats, herències jacents, comunitats de béns i altres entitats a què es refereix l'article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària), que, en l'exercici consultat, hagen facturat a la Generalitat per la realització d'activitats econòmiques sotmeses a retenció: activitats agrícoles, ramaderes i forestals, així com les activitats empresarials en estimació objectiva regulades en l'art. 95.6 del Reglament de l'IRPF (Reial decret 439/2007).
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària (BOE núm. 302, de 18/12/2003).
- Reial decret 1065/2007, de 27 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament General de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments d'aplicació dels tributs (BOE» núm 213, de 05/09/2007.)
- Decret 57/2013, de 3 de maig, expedició electónica IRPF (DOCV núm. 7018, de 07/05/2013).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Els certificats electrònics es posaran a la disposició del contribuent amb anterioritat a l'obertura del termini de declaració d'aquest impost i romandran disponibles durant el termini de validesa tributària de les dades.
Formularis documentació
No cal, ja que el tràmit es fa exclusivament de manera telemàtica.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí