Detall de Procediment

Beques per a la realització de pràctiques professionals en la Subdirecció General de Sistemes d'Informació per a la Salut.

Codi SIA: 223817
Codi GUC: 18636
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud: TANCAT
(13-05-2017
27-05-2017)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Es convoquen dos beques per a realitzar pràctiques professionals en la Subdirecció General de Sistemes d'Informació per a la Salut de la Direcció General d'Investigació, Innovació, Tecnologia i Qualitat, destinades a professionals amb titulacions universitàries (grau, llicenciatura o enginyeria) en Informàtica o Telecomunicacions Les pràctiques es realitzaran principalment en el laboratori de connectivitat cerebral de la Unitat Mixta FISABIO/CIPF adscrit a València a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, i de forma puntual en els servicis centrals de la Conselleria. L'activitat pràctica a desenrotllar consistirà en la realització d'activitats relacionades amb la R+D+i, en l'àmbit d'Imatge Mèdica Poblacional, dins de l'àrea de Sistemes d'Informació per a la Salut.

Observacions

Observacions

* DURACIÓ DE LA BECA - El període de duració de la beca començarà el dia indicat en la resolució de concessió de la present convocatòria, que en cap cas podrà ser anterior a l'1 d'agost de 2017, i tindrà una duració de fins a dotze mesos, a comptar del dia indicat en esta. - Sense perjuí del que preveu el paràgraf anterior, la duració de les beques podràs prorrogar-se, mitjançant una resolució expressa, fins a un període màxim de dotze mesos addicionals, sempre que existisca crèdit adequat i suficient en els pressupostos de la Generalitat per als exercicis a què afecte la pròrroga i que l'exercici de l'activitat que s'estiga efectuant així ho requerisca o aconselle. * BORSA DE RESERVA 1. Es constituirà una borsa de reserva prioritzada per orde decreixent de puntuació. 2. Tindran dret a estar inclosos en la borsa de reserva els aspirants que, després d'haver superat l'entrevista inclosa en el procés selectiu, hagen sigut avaluats per este concepte i no hagen resultat adjudicataris de les beques. 3. En el cas que es produïsquen vacants durant el període de gaudi de les beques, a causa de renúncies, abandons, incompliments d'obligacions o qualsevol altra incidència, es podrà concedir una nova beca, per la resta del període màxim de gaudi d'esta, entre les persones que integren la borsa regulada en esta base. En este cas, la concessió s'efectuarà segons l'orde prioritzat de la borsa. Si la vacant es produïra una vegada transcorreguda la mitat del període de duració de la beca, esta podrà declarar-se deserta. 4. La condició d'integrant de la borsa de reserva no generarà en cap moment cap relació laboral amb la Generalitat, ni compromís d'accedir a la condició de becari.

Requisits

Requisits

Podran optar a l'obtenció d'una de les beques objecte d'esta convocatòria els qui reunisquen, al terme del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents: a) Ser espanyol/a o nacional d'un estat membre de la Unió Europea. Els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran d'acreditar coneixements suficients en alguna de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana, aspecte que es verificarà, si és el cas, durant el procés de selecció. b) No tindre 36 anys complits a data de l'últim dia del termini establit per a la presentació de les sol·licituds. c) Estar en possessió de qualsevol de les titulacions exigides per a concórrer a esta convocatòria sense que hagen transcorregut més de cinc anys des de la seua finalització. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, haurà d'estar-se en possessió de la credencial d'homologació emesa pel ministeri del Govern d'Espanya amb competències en educació. d) No trobar-se incurs en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari establides en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. e) No patir malaltia o discapacitat que impedisca el compliment de les obligacions inherents a la concessió de la beca i el normal desenrotllament de les pràctiques professionals. Les persones amb discapacitat en les quals no concórrega este impediment podran al·legar la seua condició de discapacitat als efectes de dirimir el possible empat que puga produir-se en els termes arreplegats en l'apartat 3 de l'articule 7 de l'orde de bases. No podran optar a estes beques els que: a) en el moment de publicar-se la convocatòria, ja estiguen disfrutant d'una altra beca de pràctiques professionals en la Generalitat, excepte quan es tracte de sol·licitants que estiguen disfrutant d'una beca de pràctiques professionals en la Generalitat i resten menys de dos mesos per a la seua finalització. b) hagen sigut beneficiaris de beques de pràctiques professionals en la Generalitat per un període igual o superior a 36 mesos.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Podran obtindre la condició de beneficiaris els que reunisquen els requisits que s'establixen a continuació.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques (DOCV núm. 6097, de 08/09/09).
  • Orde 17/2011, de 6 de maig, de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es desplega el capítol II, de les beques de pràctiques professionals, del Decret 132/2009, de 4 de setembre, del Consell, pel qual es regula la concessió de beques (DOCV núm. 6521, de 16/05/11).
  • Orde 7/2016, de 31 d'agost, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual cosa s'aproven les bases reguladores de concessió de beques per a la realització de pràctiques professionals en la Direcció General d'Investigació, Innovació, Tecnologia i Qualitat (DOCV núm. 7866, de 06/09/16).
  • Resolució de 3 de maig de 2017, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es convoquen dos beques per a la realització de pràctiques professionals en la Subdirecció General de Sistemes d'Informació per a la Salut de la Direcció General d'Investigació, Innovació, Tecnologia i Qualitat. (DOGV núm. 8038, de 12/05/2017).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà 15 dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació de la convocatòria DOGV núm. 8038 de 12/05/2017.

Formularis documentació

Les persones que aspiren a obtindre una beca presentaran exclusivament per via electrònica, la sol·licitud i curriculum vitae. Les persones seleccionades per a l'entrevista, que constituïx l'última fase de la selecció, presentaran llavors la documentació acreditativa dels mèrits detallats en el currículum en el moment en què acudisquen a la realització de l'entrevista.

Presentació

Presentació

Telemàtica
La sol·licitud es realitzarà via telemàtica a través de l'enllaç disponible en la seu electrònica de la Generalitat: www.gva.es Per a poder realitzar la presentació electrònicament, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica, per mitjà de certificat reconegut per a ciutadans emés per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica www.accv.es o del DNI electrònic. Hi ha un correu d'assistència tècnica, generalitat_en_red@gva.es>, destinat a resoldre qualsevol problema tècnic relacionat amb la presentació electrònica de la dita sol·licitud. El suport d'incidències, d'este correu, estarà operatiu de 8:00 h a 18:30 h de dilluns a dijous i els divendres de 8:00 h a 15:00 h. La presentació de la sol·licitud en el registre electrònic es podrà acreditar per mitjà del rebut expedit per este de manera automàtica. Es podrà recuperar el dit justificant de registre accedint a l'àrea personal (https://www.tramita.gva.es/cdc/), apartado "sol·licituds entregades". Als efectes del còmput de terminis, serà vàlida i produirà efectes jurídics la data d'entrada que es consigne en el rebut expedit pel registre electrònic. La persona sol·licitant podrà realitzar el seguiment de la tramitació de la beca, accedint a la sol·licitud electrònica i seleccionant el tràmit de consulta de beca creat a este efecte., La sol·licitud es realitzarà via telemàtica a través de l'enllaç disponible en la seu electrònica de la Generalitat: www.gva.es Per a poder realitzar la presentació electrònicament, la persona sol·licitant haurà de disposar de firma electrònica, per mitjà de certificat reconegut per a ciutadans emés per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica www.accv.es o del DNI electrònic. Hi ha un correu d'assistència tècnica, generalitat_en_red@gva.es>, destinat a resoldre qualsevol problema tècnic relacionat amb la presentació electrònica de la dita sol·licitud. El suport d'incidències, d'este correu, estarà operatiu de 8:00 h a 18:30 h de dilluns a dijous i els divendres de 8:00 h a 15:00 h. La presentació de la sol·licitud en el registre electrònic es podrà acreditar per mitjà del rebut expedit per este de manera automàtica. Es podrà recuperar el dit justificant de registre accedint a l'àrea personal (https://www.tramita.gva.es/cdc/), apartado "sol·licituds entregades". Als efectes del còmput de terminis, serà vàlida i produirà efectes jurídics la data d'entrada que es consigne en el rebut expedit pel registre electrònic. La persona sol·licitant podrà realitzar el seguiment de la tramitació de la beca, accedint a la sol·licitud electrònica i seleccionant el tràmit de consulta de beca creat a este efecte.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. Presentació de la sol·licitud per via electrònica. 2. Les sol·licituds presentades seran valorades per una comissió avaluadora, que elevarà proposta motivada de resolució a la persona titular de la Direcció General d'Investigació, Innovació, Tecnologia i Qualitat. El seu composició i règim de funcionament està determinat per l'orde de bases reguladores i la convocatòria de les beques 3. La selecció dels becaris s'ordenarà en primer lloc d'acord amb la puntuació obtinguda en l'autobaremació, i es basarà en els mèrits requerits en la convocatòria. 4. Els 20 candidats que obtinguen la millor puntuació, seran convocats per a la realització d'una entrevista, on presentaran la documentació acreditativa dels mèrits detallats i en la qual es valorarà l'adequació del perfil personal i professional dels candidats a les activitats a desenrotllar. 5. Finalitzat el procés selectiu, la comissió avaluadora, en el termini de 10 dies, elaborarà una proposta de resolució que contindrà la relació de persones beneficiàries i una borsa de reserva que estarà constituïda pels aspirants que no resulten adjudicataris de les beques, prioritzada per orde de puntuació per a cobrir les vacants que pogueren produir-se durant el període de vigència. 6. Correspon a la Direcció General d'Investigació, Innovació, Tecnologia i Qualitat dictar la resolució de concessió de la convocatòria, que serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. 7. El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de tres mesos, a comptar de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, sense perjuí que puga ampliar-se en els termes que preveu l'article 23 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

a) Expedient acadèmic: fins a un màxim de 13 punts. 1) La puntuació assignada a l'expedient acadèmic coincidirà amb la nota mitjana ponderada, i donarà lloc a una valoració entre 5 i 10 punts. Quan la ponderació s'haja realitzat amb un sistema de puntuació de 0 a 4, s'aplicarà el que disposen els apartats 4 i 5 de l'article 13 del Reial Decret 1267/1994, de 10 de juny, pel qual es modifica el Reial Decret 1497/1987, de 27 de novembre, pel qual s'establixen les directrius generals comunes dels plans d'estudis dels títols universitaris de caràcter oficial. No obstant això, es recomana aportar certificacions on conste la nota mitjana ponderada entre 5 i 10 punts. 2) Altres títols acadèmics oficials que no constituïsquen un requisit per a la concessió de les beques convocades, i que estiguen relacionades amb l'àrea de la beca es valoraran amb un màxim de 3 punts, atesa l'escala següent: - Doctorat: 2 punts. - Altres llicenciatures o graus universitaris: 1 punt. b) Coneixements de valencià: fins a un màxim d'1 punt. Només es valoraran els certificats expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent i es puntuarà exclusivament el nivell més alt acreditat. - A2: 0,25 punts. - B1: 0,50 punts. - C1: 0,75 punts. - C2: 1 punt. c) Coneixement d'altres idiomes de la Unió Europea: fins a un màxim d'1 punt. Es valorarà cada nivell superat, d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, A2, B1, B2, C1, C2 amb 0,20 punts. Només es valoraran els títols expedits per les escoles oficials d'idiomes, universitats, ministeris o organismes oficials acreditats. En cap cas es valoraran en este apartat els coneixements de valencià ni els cursos a què es referix l'apartat d) d'este barem. d) Coneixements addicionals: fins a un màxim de 6 punts. 1) L'experiència professional relacionada directament amb l'objecte de les beques convocades es valorarà amb un màxim de 2 punts, a raó de 0,10 punts per cada mes complet treballat. 2) Els cursos de formació relacionats amb l'objecte de les beques convocades es valoraran amb un màxim de 4 punts, atesos els criteris que s'expliquen tot seguit. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats o impartits per la persona interessada, d'acord amb l'escala següent: - De 200 o més hores: 3,00 punts. - De 100 o més hores: 2,00 punts. - De 75 o més hores: 1,50 punts. - De 50 o més hores: 1,00 punts. - De 25 o més hores: 0,50 punts. - De 15 o més hores: 0,20 punts. Els cursos a què haja assistit la persona interessada o que esta haja impartit hauran de pertànyer a organismes oficials o centres de formació reconeguts i es valoraran per una sola vegada, amb independència d'haver cursat o impartit successives edicions del mateix curs. En cap cas es valoraran en este subapartat els cursos a què es referixen els anteriors apartats b) i c) d'este barem. e) Entrevista: fins a un màxim de 6 punts. Seran convocats a una entrevista els que en la suma dels quatre primers apartats d'este barem de mèrits, hagen obtingut les 20 millors puntuacions, per a cada beca convocada. En l'entrevista es comprovaran els mer al·legats pel candidat en la seua sol·licitud telemàtica verificant la documentació acreditativa d'esta. Així mateix, es valoraran aquells aspectes del candidat que el mateix expose en l'entrevistes, relatius a la seua qualificació acadèmica i professional en relació a les activitats relacionades amb la I+D'i en l'àmbit d'Imatge Poblacional, que no hagen sigut previstos en el barem estàndard establit en la primera fase de la selecció, i es puntuaran amb un màxim de 6 punts. La puntuació se sumarà a l'obtinguda per cada aspirant en els apartats anteriors d'este barem, a fi d'obtindre, com resultat, la puntuació final del procés de selecció. Els que després d'haver sigut citats a l'entrevista, hagen sigut avaluats per este concepte i no hagen resultat adjudicataris de les beques, quedaran inclosos, per orde decreixent de puntuació, en la borsa de reserva.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Obligacions

Obligacions

1.- Els beneficiaris: a) S'incorporaran a la Direcció General d'Investigació, Innovació Tecnologia i Qualitat en el termini que s'indique en la resolució de concessió. La no incorporació injustificada d'un becari en la data indicada s'interpretarà com una renúncia a la beca concedida. En este cas, es podrà concedir una nova beca al candidat o candidata que corresponga segons la regulació de la borsa de reserva per a substitucions establida segons l'article 7 de l'orde de bases. b) Realitzaran l'activitat que ha motivat la concessió de la beca durant tot el període de gaudi, d'acord amb les directrius que ordene la persona que exercisca la direcció tècnica de cada un dels beneficiaris de les beques. c) Estaran al corrent en el compliment de les seus obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social amb anterioritat a dictar-se la proposta de resolució de concessió de les beques, de conformitat amb el que establix l'article 14.1.e de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. Als efectes de garantir el compliment d'esta obligació, la presentació de la sol·licitud per part dels interessats/ades comportarà l'autorització a l'òrgan gestor de la conselleria per a demanar, per via telemàtica, els certificats de l'Agència Tributària oportuns, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, i de la Seguretat Social. d) Guardaran el degut secret i confidencialitat dels assumptes en què intervinga. e) Compliran les altres obligacions que s'establixen en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, així com les que es deriven del conjunt de les bases d'esta convocatòria. f) Aportaran en el termini dels 10 dies hàbils següents a la publicació de la resolució de concessió en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, degudament omplit i subscrit per la persona beneficiària, l'imprés de domiciliació bancària, en el qual constarà el número de compte en què es rebran les transferències mensuals, i que es troba disponible en el portal institucional de la Generalitat en Internet . 2. L'obtenció d'una beca en el marc d'esta convocatòria és incompatible amb l'exercici de les activitats pròpies de qualsevol altra beca o ajuda, així com amb la realització de qualsevol activitat laboral remunerada que supose concurrència amb l'objecte i la dedicació de la beca obtinguda, o que impedisca el compliment de les obligacions derivades del normal desenrotllament de la mateixa. 3. La condició de becari/a no genera relació laboral ni cap administrativa amb la Generalitat, i les quantitats abonades en cap cas tindran el caràcter de salari o retribució sinó d'ajuda econòmica per als gastos que la beca comporta. Quan el beneficiari o beneficiària d'alguna de les beques concedides siga empleat o empleada de la Generalitat, quedarà en la situació administrativa que procedisca, d'acord amb la normativa corresponent en matèria de funció pública. 4. Durant el període de gaudi de les beques, les persones beneficiàries hauran d'exercir les pràctiques amb un horari màxim de 30 hores setmanals, que es distribuiran de la forma en què s'organitze per part de la direcció tècnica. 5. A la finalització del període de duració de les beques, i en el termini màxim de 30 dies, els beneficiaris/àries hauran d'entregar una memòria sobre les activitats realitzades i els coneixements adquirits. L'entrega de la memòria i l'informe favorable posterior per part de la direcció tècnica seran condicions indispensables per al pagament de l'import de l'últim mes del període de duració de les beques. 6. Amb l'acceptació de les bases de la present convocatòria, els beneficiaris/àries de les beques que puguen concedir-se cedixen, gratuïtament i de forma indefinida, els resultats que s'obtinguen com a conseqüència del desenrotllament de les activitats exercides en virtut de les dites beques, així com la memòria final que presenten. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública es reserva el dret a publicar-les i utilitzar-les. 7. El director tècnic podrà proposar que es deixen sense efecte beques concedides, amb audiència prèvia de les persones interessades, en el cas d'incompliment de les seues obligacions per part dels becaris i, en particular, quan no realitzaren l'activitat que va motivar la concessió de les beques o deixaren de reunir els requisits necessaris per a ser beneficiaris, o quan s'incompliren, sense causa que ho justifique, les restants condicions establides per esta orde.

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

QUANTIA Cada una de les beques està dotada amb 1.000 euros bruts mensuals, quantitat que estarà subjecta a les retencions que procedisquen legalment. PAGAMENT - L'import de cada beca s'abonarà als beneficiaris per mensualitats vençudes, prèvia expedició per la persona titular del Servici on realitze les seues pràctiques professionals, d'una certificació que acredite un satisfactori nivell de dedicació i aprofitament. - En el cas que, concedida la beca, algun període de desenrotllament de les pràctiques no es realitze durant un mes complet i implique un meritació econòmic a favor del beneficiari/ària inferior al corresponent a un mes natural, la prestació econòmica serà proporcional al dit període. En estos supòsits es garantirà, en tot cas, el dret de l'interessat a l'audiència

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a dictar i publicar la resolució serà de tres mesos, a comptar de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, sense perjuí que puga ampliar-se en els termes que preveu l'article 23 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa