Concurs de trasllat (presentació de documentació). Al·egacions - GVA.ES
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
El tràmit d'informació pública té per objecte recollir al·legacions dels funcionaris de carrera que han participat en un concurs de trasllats dels llocs de treball de la Direcció General de Funció Pública.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Qualsevol funcionari de carrera que, després de participar en un concurs de trasllats, considere que aquest concurs afecta l'esfera dels seus drets i interessos legítims.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El termini per a la presentació d'al·legacions serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de l'edicte corresponent a la convocatòria del concurs de trasllats.
Formularis documentació
Es presentarà el model de sol·licitud normalitzat acompanyat de la documentació que es considere oportuna.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí