TECE - Inscripció d'accés com a personal operador del Registre de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici d'Habitatges. Comunitat Valenciana (IAEV.CV) - GVA.ES
TECE - Inscripció d'accés com a personal operador del Registre de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici d'Habitatges. Comunitat Valenciana (IAEV.CV)
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Realitzar la inscripció, per part dels ajuntaments, de personal operador del seu municipi del Registre de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici d'Habitatges. Comunitat Valenciana (IAEV.CV).
El personal operador de cada ajuntament, una vegada inscrit, podrà accedir i descarregar del registre els informes corresponents al seu municipi a l'efecte de realitzar el control i seguiment necessaris en compliment de l'obligació del deure de conservació i rehabilitació dels edificis, i exigir als que tinguen l'obligació l'esmena que corresponga de les deficiències detectades en l'IAEV.CV
Observacions
Observacions
Les funcions de l'operador del registre són:
1. Accedir i descarregar del registre els informes IAEV.CV corresponents al municipi a l'efecte de realitzar el control i seguiment necessaris en compliment del deure de conservació i rehabilitació dels edificis (art. 5.5 i 11.2 del Decret 53/2018, de 27 d'abril).
2. Rebre i prendre en consideració les comunicacions que el centre directiu que gestione el registre dirigisca a l'ajuntament en tot allò referent als IAEV.CV del municipi, en particular allò relacionat amb la necessitat d'adoptar mesures urgents sobre els immobles (art. 12.3 del Decret 53/2018).
3. Comunicar al centre directiu que gestione el registre les possibles deficiències de l'IAEV.CV presentat l'abast del qual invalide la seua acceptació, una vegada comunicades a la part interessada perquè les esmene (art.11.3 del Decret 53/2018).
4. Comunicar al centre directiu que gestione el registre que s'han realitzat les obres necessàries per a solucionar les deficiències qualificades com a urgents en els IAEV.CV presentats (art. 12.3 del Decret 53/2018).
5. Facilitar les vies de col·laboració en aquesta matèria entre l'ajuntament i el centre directiu que gestione el registre (art. 11.1 del Decret 53/2018).
Requisits
Requisits
Tindre relació amb l'ajuntament en nom del qual opera en el Registre de l'IAEV.CV.
Tindre el certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanent.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Personal designat pels ajuntaments per a realitzar les operacions pertinents en el Registre de l'IAEV.CV.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 53/2018, de 27 d'abril, del Consell, pel qual es regula la realització de l'informe d'avaluació de l'edifici d'ús residencial d'habitatge i el seu registre autonòmic en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
Durant el procediment de tramitació telemàtica s'haurà d'annexar el formulari normalitzat 12501_BI.pdf: "Nomenament de persona operadora municipal del Registre de l'IEEV.CV", signat pel secretari o secretària de l'ajuntament.
Aquest formulari es pot descarregar des de l'apartat "Impresos associats". També pot descarregar-ho en el transcurs de la tramitació telemàtica.
Impresos associats
Procés de tramitació
Procés de tramitació
El procediment d'alta serà telemàtic, mitjançant l'ompliment, en línia, del formulari corresponent.
Durant la tramitació s'annexarà, signat pel secretari o secretària de l'ajuntament, el certificat del nomenament de la persona operadora del registre en formulari normalitzat (veure l'apartat "Impresos associats").
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí