Aportació de documentació a un expedient gestionat pel Servei de Gestió de Beques i Ajudes Universitàries de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. - GVA.ES
Aportació de documentació a un expedient gestionat pel Servei de Gestió de Beques i Ajudes Universitàries de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació per via telemàtica de documents a un expedient en el Servei de Gestió de Beques i Ajudes Universitàries de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
L'aportació es pot realitzar:
- A conseqüència d'un requeriment del citat Servei.
- Per iniciativa de l'interessat (voluntàriament o per determinar-lo així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte).
Requisits
Requisits
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
La persona interessada haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) o de persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme.
Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados
- Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html
Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest.
- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica.
La informació relativa a aquest Registre està disponible:
. en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
. i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars, o els seus representants legals amb interés en un expedients obert (i no arxivat) davant el Servei de Gestió de Beques i Ajudes Universitàries de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació s'ha d'aportar en el termini que la Conselleria haja establit en el requeriment esmentat.
- Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de presentació, la documentació ha d'aportar-se dins d'aquest termini.
- En un altre cas, l'aportació es pot fer en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, mentre no se us haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Formularis documentació
S'aportarà la documentació pertinent.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La documentació s'aportarà a través del següent tràmit telemàtic:
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=20206&version=amp
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.
- Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Av. CAMPANAR, 32
46015 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí