Aportació de documentació relacionada amb els expedients de subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial, a la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19. PLA RESISTIR PLUS. - GVA.ES
Aportació de documentació relacionada amb els expedients de subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial, a la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19. PLA RESISTIR PLUS.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 09-06-2021
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aquest tràmit permet l'aportació de documents a un expedient obert de subvencions extraordinàries per al suport a la solvència empresarial, en la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19.
.
L'aportació pot ser:
.
- A conseqüència d'un requeriment d'esmena o un altre tipus a petició de l'Administració.
- A iniciativa de l'interessat: al·legacions, desistiments, renúncies, recursos o altres documents.
.
El tràmit d'aportació de documentació no ha d'utilitzar-se per a presentar la justificació d'aquestes ajudes. Per a la justificació de les subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial, en la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19, utilitze el tràmit
https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=21900&version=amp
Requisits
Requisits
Tindre obert un expedient d'ajudes o subvencions (no resolt ni arxivat) davant la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, corresponent a les subvencions extraordinàries per al suport a la solvència empresarial, en la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19.
.
Quan l'aportació documental es realitze a requeriment de l'Administració, per a completar o esmenar un expedient, haurà de realitzar-se en el termini concedit en aquest.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes o subvencions extraordinàries per al suport a la solvència empresarial, en la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19 presentades, amb expedients oberts (i no arxivats) davant la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 61/2021, de 14 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores per a la concessió directa de subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial per la Covid-19.
- Correcció d'errors de l'annex del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Correcció d'errors del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial, en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19.
- Ordre HAC/348/2021, de 12 d'abril, per la qual es concreten els criteris per a assignació d'ajudes directes a autònoms i empreses en aplicació del que es disposa en el Títol I del Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19.
- Reial decret llei 6/2021, de 20 d'abril, pel qual s'adopten mesures complementàries de suport a empreses i autònoms afectats per la pandèmia de COVID-19.
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
- Reial decret 887/2006 de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei General de Subvencions.
- Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
L'aportació de documents es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
Si se li ha requerit, la documentació s'aportarà en el termini que l'Administració establisca.
Normativa
Normativa
- Reial decret llei 6/2021, de 20 d'abril, pel qual s'adopten mesures complementàries de suport a empreses i autònoms afectats per la pandèmia de COVID-19.
- Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Correcció d'errors del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial, en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Correcció d'errors de l'annex del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19.
- Ordre HAC/348/2021, de 12 d'abril, per la qual es concreten els criteris per a assignació d'ajudes directes a autònoms i empreses en aplicació del que es disposa en el Títol I del Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19.
Enllaços
Enllaços
- Ajuda i preguntes freqüents sobre tramitació electrònica.
- Certificats electrònics de representant d'entitat emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV)
- Certificats electrònics de ciutadans en suport programari (certificats de persona física) emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV)
- Enllaç de descàrrega de l'aplicació autosignatura, per a signar digitalment la sol·licitud quan s'utilitze certificat electrònic (necessària per a les últimes versions dels navegadors més habituals).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Per a realitzar el tràmit s'haurà de disposar d'un dels sistemes de signatura electrònica admesos per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/es/sede_certificados).
.
Una vegada emplenada la sol·licitud d'aportació de documentació, aquesta es validarà i, a continuació, s'adjuntarà el document o els documents electrònics que vulga o haja d'aportar.
.
Finalment, per a presentar la documentació, se li sol·licitarà que ferma electrònicament l'enviament, després de la qual cosa es registrarà d'entrada en el registre electrònic i podrà guardar o imprimir el justificant de registre de la sol·licitud i de la documentació presentats.
.
La documentació aportada s'incorporarà a l'expedient obert i serà estudiada pel personal de l'òrgan competent en la matèria, qui procedirà en conseqüència.
.
Com es tramita telemàticament?
.
A través de l'enllaç corresponent:
Tramitar amb sistemes de signatura electrònica (amb certificat electrònic).
.
La presentació de la sol·licitud d'aportació de documentació s'efectuarà per mitjans electrònics des de l'adreça electrònica assignada a aquest tràmit.
.
Amb les versions més recents dels navegadors més utilitzats, quan s'utilitze certificat electrònic per a signar digitalment la presentació de la sol·licitud, serà necessari tindre instal·lada l'aplicació autosignatura desenvolupada pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Pot accedir a la descàrrega a través del següent enllaç:
.
https://firmaelectronica.gob.es/home/descargas.html
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí