Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments de l'Agència Valenciana de Protecció del Territori (tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu Electrònica de la Generalitat Valenciana) - GVA.ES
Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments de l'Agència Valenciana de Protecció del Territori (tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu Electrònica de la Generalitat Valenciana)
Organisme: AGÈNCIA VALENCIANA DE PROTECCIÓ DEL TERRITORI AVPT
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En la relació administració/ciutadà es fa necessari que la persona interessada es dirigisca als òrgans administratius:
- En la iniciació d'un procediment.
- En la instrucció: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc.
- En la renúncia de drets i en el desistiment de sol·licituds.
- En la fase d'execució del procediment.
- En la interposició de recursos.
Aquest tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general el poden utilitzar les persones interessades quan encara que hi haja un model normalitzat de sol·licitud per a la presentació presencial, vulguen o hagen de presentar-la de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i encara no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a això.
Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica, necessàriament cal utilitzar aquesta via per a contactar amb l'Administració.
Requisits
Requisits
En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any
Formularis documentació
Juntament amb el formulari, de sol·licitud general telemàtica, les persones interessades poden adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que estableix la normativa que ho regule o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que la persona interessada considere de presentació oportuna).
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en:
https://sede.gva.es/es/sede_certificados
En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
https://www.gva.es/va/proc17168
https://regrep.accv.es/accv_repr/login.html
2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana :
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es
3. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça:
https://www.gva.es/es/web/atencio_ciutadania/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq
Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa adreça per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció de la mena de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació"
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es
Normativa
Normativa
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- AGÈNCIA VALENCIANA DE PROTECCIÓ DEL TERRITORI AVPT
C/ SOLARS, 13
03203 - Alacant/Alicante
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- AGÈNCIA VALENCIANA DE PROTECCIÓ DEL TERRITORI AVPT
C/ SOLARS, 13
03203 - Alacant/Alicante
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí