Detall de Procediment

Concurs anual reconeixement de Capitalitat Cultural Valenciana. Aportació de documentació

Codi SIA: 2985410
Codi GUC: 23250
Organisme: Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport
Termini de sol·licitud: TANCAT
(24-02-2023
24-04-2023)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquest tràmit permet l'aportació per via telemàtica dels documents relatius a la resolució de la conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca el concurs per al reconeixement de capitalitat cultural valenciana.

Requisits

Requisits

Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits: 1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits: a) El municipi interessat que reunisca requisits i vulga participar en el concurs anual. b) El municipi que havent-hi ja aportat sol·licitud de participació en el concurs anual per aquest mateix tràmit telemàtic, desitge aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent. c) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, respecte a un expedient administratiu obert relacionat amb el concurs anual de reconeixement de Capitalitat Cultural Valenciana (és a dir, no resolt, ni arxivat). 2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/es/sede_certificados - Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça: https://valide.redsara.es/valide/inicio.html Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'aquest. - En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest Registre està disponible: . en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp . i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els municipis pertanyents a la Comunitat Valenciana, interessats a participar en el concurs anual per al reconeixement de Capital Cultural Valenciana convocat mitjançant resolució de la conselleria d'Educació, Cultura i Esport. L'aportació es pot realitzar: -Per iniciativa del municipi interessat (voluntàriament el municipi reuneix els requisits i està interessat a participar en el concurs anual). -A conseqüència d'un requeriment de la citada Conselleria.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

- La documentació per a participar en el concurs anualr haurà d'aportar-se en el termini indicat en la convocatòria. - Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en aquest requeriment.

Formularis documentació

1.- S'aportarà la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte, segons siga procedent. 2.- Respecte a aquesta documentació: - És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF. Acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema. - En el requeriment rebut, o bé, en el seu cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert de sol·licitud d'ajudes o subvencions al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar. - Si existeix model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert). Si no existeix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant aquest tràmit telemàtic.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Els competents en l'expedient al qual aporta la documentació.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

El competent en l'expedient al qual aporta la documentació.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa