Detall de Procediment

Autorització/revocació per a la cessió de dades de les persones beneficiàries del reconeixement de la condició de família monoparental i/o família nombrosa a la Comunitat Valenciana

Codi SIA: 1938300
Codi GUC: 19578
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Té com a objecte el fet de possibilitar l'autorització/la revocació, per part de les persones beneficiàries del reconeixement de la condició de família monoparental i/o nombrosa, per a la cessió de les dades de caràcter personal contingudes en els fitxers creats a aquest efecte, a través de l'Ordre 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria de Benestar Social (DOGV 7530, de 21 de maig de 2015), amb la finalitat de facilitar l'accés a beneficis establits per a aquestes persones per part d'altres òrgans administratius de la Generalitat Valenciana, diferents a la direcció general competent en matèria de les famílies.

Requisits

Requisits

Tindre reconeguda la condició de persona beneficiària de la condició de família monoparental i/o família nombrosa a la Comunitat Valenciana, d'acord amb la normativa vigent.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

El procediment d'autorització/revocació de cessió de dades el pot dur a terme qualsevol persona amb capacitat legal que tinga reconeguda la condició de persona beneficiària de la condició de família monoparental i/o família nombrosa a la Comunitat Valenciana, d'acord amb la normativa vigent. L'autorització s'ha de fer de manera individual per cada una de les persones majors d'edat que consten com a beneficiàries en el títol de família monoparental i/o família nombrosa. En el cas de les persones menors d'edat, les persones acollides o les tutelades, s'entén que l'autorització concedida per la persona o les persones progenitores, acollidores o tutores, autoritza també la cessió de les seues dades personals.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses (BOE núm. 277, de 19 de novembre de 2003).
  • Decret 18/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental a la Comunitat Valenciana (DOGV 8260, 23 de març del 2018).
  • Ordre 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria de Benestar Social (DOGV 7530, de 21 de maig de 2015).
  • Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14 de desembre del 1999).
  • Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) («DOUEL» 4 de maig)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

L'autorització/la revocació de cessió de dades es pot fer en qualsevol moment.

Formularis documentació

En cas que es faça de manera telemàtica, no s'ha d'aportar cap documentació. En cas que es faça de manera presencial, s'ha de presentar el formulari corresponent totalment omplit.

Presentació

Presentació

Presencial
- Als registres dels òrgans administratius als quals s'adrecen o davant de qualsevol òrgan que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, ajuntaments i consells insulars, als ajuntaments dels municipis als quals es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú, així com a les representacions diplomàtiques o a les oficines consulars d'Espanya en l'estranger. - A qualsevol oficina de Correus. En aquest cas, s'ha de presentar en un sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia. I preferentment als registres de les direccions territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives. L'ATENCIÓ PRESENCIAL i REGISTRE DE DOCUMENTS serà ÚNICAMENT mitjançant CITA PRÈVIA, que es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 o a través d'internet: https://www.gva.es/es/inicio/servicios_linea/citas_previas
Telemàtica
- De manera telemàtica, a través de la icona "Tramita telemàticament", s'accedirà al procés telemàtic de presentació de la sol·licitud, en el qual s'ha d'omplir el formulari.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Direccions territorials d'Igualtat i Polítiques Inclusives

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa