Detall de Procediment

TECG - Devolució/Cancel·lació de fiances i avals per prestació de serveis de ports.

Codi SIA: 2100149
Codi GUC: 20404
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud de la devolució d'una fiança constituïda com a garantia d'una autorització o una concessió.

Requisits

Requisits

L'autorització o justificació que justificava la fiança ha d'estar finalitzada i no han d'existir liquidacions pendents, sancions o embargaments. En la documentació aportada ha de constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient al qual fa referència.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Les persones físiques o jurídiques que complisquen els requisits legals establits a l'efecte.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Instància de devolució - Instància de declaració - Còpia del justificant original de la constitució de la fiança o l'aval (carta de pagament). La presentació de la sol·licitud comporta l'autorització del sol·licitant, llevat que s'hi manifeste en contra, perquè la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat obtinga directament les dades relatives al compliment de les obligacions davant de la Seguretat Social, d'identificació personal i de residència, d'acord amb el que preveu l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas que no s'autoritze, s'ha d'aportar: - DNI o document equivalent en cas d'estrangers, en cas de persona física, o còpia del NIF, en cas de persona jurídica.

Presentació

Presentació

Presencial
Segons l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, aquesta opció de tramitació és NOMÉS vàlida per a persones físiques. Les persones jurídiques HAURAN DE realitzar la tramitació per via telemàtica. Els sol·licitants que no utilitzen certificat digital hauran d'imprimir el formulari de sol·licitud, el qual haurà de ser emplenat i signat pel sol·licitant. L'imprés de sol·licitud i la documentació pertinent, si n'hi haguera, es presentaran per registre d'entrada, en els llocs establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i preferentment:
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible: - En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 2. Si ja disposeu de certificat digital, podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). 3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://dgtic.gva.es/va/web/faq-tramita Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Comprovació de la finalització de l'autorització o concessió que justificava la fiança, de la inexistència de liquidacions pendents de pagaments, de sancions o embargaments. - Estudi de la sol·licitud i informe del cap del servei. - Passa a intervenció delegada. - Resolució del director general.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa