Detall de Procediment

Inscripció en el cercador d'empreses i entitats turístiques certificades

Codi SIA: 223638
Codi GUC: 16076
Organisme: TURISME COMUNITAT VALENCIANA
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Difusió i comunicació de les empreses i entitats turístiques que aposten per l'excel·lència empresarial mitjançant la seua inclusió en Qualitur Club.

Observacions

Observacions

Si és membre de Qualitur Club, el sol·licitant disposa de determinats avantatges: - Dret a rebre la placa Qualitur Club, prèvia sol·licitud i donar difusió de la marca. Actes de reconeixement - Promoció - Discriminació positiva en la concessió d'ajudes - Jornades de sensibilització formació específiques - Accions / despeses subvencionables

Requisits

Requisits

1. Ser una empresa/entitat turística. Estar registrada en el Registre de turisme de la Comunitat Valenciana. 2. Disposar d'un certificat que acredite la certificació per una entitat acreditada independent segons els models següents: - En qualitat: - Norma ISO 9001: - Normes Q de Qualitat Turística - En medi ambient: - Norma ISO 14001 - Reglament EMAS - Etiqueta Ecològica Europea - Parcs Naturals de la Comunitat Valenciana - En accessibilitat: - Norma UNE 170001 - En R+D+I: - Norma UNE 166000

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Empreses i entitats turístiques situades a la Comunitat Valenciana que disposen d'un certificat vigent de qualitat, medi ambient, accessibilitat i/o gestió d'R+D+I, sota alguns dels models reconeguts per Turisme Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Formularis documentació

- Dades de l'empresa/entitat: Nom comercial, nom mercantil, responsable del sistema, telèfon, correu electrònic, web… - Certificat en què conste l'abast de la certificació, empresa que acredita. - Via e-mail facilitant la documentació a l'adreça següent: info@qualitur.es

Taxa o pagament

Taxa o pagament

No és procedent.

Presentació

Presentació

Telemàtica
TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA DE LA SOL·LICITUD 1. REQUISITS SISTEMA OPERATIU DE L'ORDINADOR, NAVEGADOR I CERTIFICAT DIGITAL Abans d'iniciar la tramitació electrònica, comproveu que l'ordinador disposa del sistema operatiu i el navegador que s'indiquen en l'apartat de requisits de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació. http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Si voleu fer la tramitació amb un certificat digital, podeu comprovar que compleix els requisits de funcionament en l'apartat "Accés amb certificat" de la llista. Si, durant la tramitació, teniu problemes d'accés o de funcionament, reviseu de nou la llista de preguntes freqüents per a veure si podeu solucionar el problema. En el cas que continueu necessitant ajuda, envieu un correu electrònic a: generalitat_en_red@gva.es Si es tracta d'un problema informàtic, o si necessiteu fer una consulta sobre el funcionament a: prop@gva.es En qualsevol cas, aporteu en el correu la informació que s'indica en l'apartat "Ajuda" de la llista de preguntes freqüents de la plataforma de tramitació de GVA per a facilitar la seua atenció. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA, són 6 passos: PAS 1: llegir. PAS 2: OMPLIR FORMULARI DADES GENERALS Hi ha camps que carreguen dades que ja estan en la vostra signatura digital, es carreguen automàticament. Els camps que estan marcats amb asterisc s'han d'omplir obligatòriament. En "Altres camps" la persona sol·licitant ha de detallar l'objecte de la seua sol·licitud, en aquest cas, la sol·licitud d'ajuda. Quan estiguen tots els camps omplits, feu clic en ENVIAR. El formulari de dades generals requereix signatura electrònica. PAS 3: SELECCIÓ DE FORMULARIS Ompliment dels formularis associats a aquest tràmit. Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls. a) Si no ompliu tots els camps d'un formulari, és possible que no us deixe passar al formulari següent. b) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament heu descarregat i omplit. c) PAS 4 PAGAR (aquest tràmit no requereix el pagament de cap taxa). PASSOS 5 i 6: REGISTRAR I GUARDAR - Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). - Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La presentació electrònica haurà finalitzat.

Enllaços

Enllaços

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Immediata.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa