Detall de Procediment

Sol·licitud de credencials d'usuari de l'aplicació informàtica EEAT-i per a empreses gestores de vivendes d'ús turístic.

Codi SIA: 211698
Codi GUC: 16326
Organisme: Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Facilitar l'accés a l'aplicació informàtica EEAT-i a les empreses gestores de vivendes d'ús turístic. L'aplicació informàtica EEAT-i, permet l'accés de l'empresa gestora al registre de les seues vivendes d'ús turístic i possibilita l'actualització, alta i baixa d'estes.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Empreses gestores de vivendes d'ús turístic (Titular o representant d'esta).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Formulari normalitzat degudament emplenat. - Poders del representant en cas que no coincidisca amb el que figura en la inscripció de l'empresa

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), per a la qual cosa pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat. (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). IMPORTANT: abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en el qual heu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a això, cal tindre en compte que: 1- Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint. 2- Heu de descarregar els formularis o les plantilles requerides, així com preparar qualssevol altres documents que siguen necessaris, omplir-los, signar-los, si escau, per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent, i guardar-los en el vostre ordinador per a tindre'ls. 3- Si escau, cal procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament. 4- Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, heu d'iniciar el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior de "Tramitació telemàtica, que us portarà a identificar-vos mitjançant l'assistent de tramitació. PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA: a) Heu d'omplir el formulari de dades generals. b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit. * Escriviu el nom del tràmit que s'ha anotat en el camp "SOL·LICITUD". * Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud. * Indiqueu, igualment, l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant). c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us heu descarregat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau. d) Feu clic sobre el botó "Registrar" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació). e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre. La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- S'omplirà l'imprés normalitzat dirigit al Servici Territorial de Turisme de la província on s'ubique l'empresa gestora, aportant la documentació requerida en el dit imprés. - En el cas que els dits imprés i documentació siguen conformes, el Servici Territorial de Turisme remetrà a l'empresa gestora, bé per mitjans electrònics si així ho ha sol·licitat o per correu postal, l'autorització per a l'accés i l'ús de la aplicación informática EEAT-i. Si conté alguna omissió o incorrecció, el Servici Territorial de Turisme, requerirà a l'interessat la seua esmena.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Obligacions

Obligacions

Qualsevol modificació que afecte l'empresa o a les vivendes que es gestionen haurà de comunicar-se a l'Administració Turística.

Observacions

Observacions

Recurs d'alçada davant el/la director/a o el/la secretari/a autonòmic/a competents en matèria de turisme, segons siga procedent, dins del termini d'UN MES, comptat des de l'endemà a la notificació d'aquesta, d'acord amb el que s'estableix en els articles 121 i 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa