Sol·licitud d'adhesió al Conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana - GVA.ES
Sol·licitud d'adhesió al Conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Impulsar l'Administració electrònica a la Comunitat Valenciana, especialment entre les administracions municipals i la Generalitat, per a la qual cosa s'oferiran conjuntament serveis d'assistència en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), tant en l'àmbit d'assessorament especialitzat com en l'informatiu, i se cediran l'ús de plataformes, infraestructures, xarxes, o altres béns i drets TIC de titularitat de qualsevol d'aquestes.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Entitats locals i de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Resolució de 24 de juliol de 2008, del director general de Relacions amb les Corts i Secretariat del Consell, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació del Conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 27 d'abril de 2012, de la directora general del Secretariat del Consell i Relacions amb les Corts, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació de la pròrroga del Conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, subscrit el 3 de juliol de 2008, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 29 de juny de 2018, del director general de Relacions amb les Corts, per la qual es publica el Conveni marc entre la Generalitat, les diputacions provincials de València, Alacant i Castelló i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 19 de setembre de 2013, de la directora general del Secretariat del Consell i Relacions amb Les Corts, per la qual es disposa la publicació de l'addenda al conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials de València, Alacant i Castelló i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, subscrit el 3 de juliol de 2008, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
El termini estarà obert durant tot l'any.
Formularis documentació
- Protocol d'adhesió.
- Certificació de l'acord de l'òrgan corresponent de l'entitat local pel qual s'adopta la decisió de sol·licitar l'adhesió al conveni marc.
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
- En els registres administratius dels òrgans administratius a què es dirigisquen, o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
- També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas, s'ha de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia.
- I, preferentment, a:
On dirigir-se
- Registre General de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
- REGISTRE GENERAL DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA (ATV)
- REGISTRE DE LA DELEGACIÓ DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA - ALACANT (ATV)
- REGISTRE DE LA DELEGACIÓ DE L'AGÈNCIA TRIBUTÀRIA VALENCIANA - CASTELLÓ (ATV)
C/ PALAU, 12
46003 - València/Valencia
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
C/ CHURRUCA, 25
03003 - Alacant/Alicante
Pl. TETUÁN, 38 -39
12001 - Castelló/Castellón
Telemàtica
Normativa
Normativa
- Resolució de 24 de juliol de 2008, del director general de Relacions amb Les Corts i Secretariat del Consell, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació del Conveni Marc de col·laboració entre la Generalitat, les Diputacions Provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 27 d'abril de 2012, de la directora general del Secretariat del Consell i Relacions amb Les Corts, de la Conselleria de Presidència, per la qual es disposa la publicació de la pròrroga del conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, subscrit el 3 de juliol de 2008, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 29 de juny de 2018, del director general de Relacions amb Les Corts, per la qual es publica el Conveni marc entre la Generalitat, les diputacions provincials de València, Alacant i Castelló i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
- Resolució de 19 de setembre de 2013, de la directora general del Secretariat del Consell i Relacions amb Les Corts, per la qual es disposa la publicació de l'addenda al conveni marc de col·laboració entre la Generalitat, les diputacions provincials de València, Alacant i Castelló i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, subscrit el 3 de juliol de 2008, en matèria d'administració electrònica en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- Les entitats locals de l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana, així com les entitats de dret públic vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat han de remetre a la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic la sol·licitud d'adhesió i l'acord aprovatori de l'òrgan competent, a través del tràmit telemàtic habilitat a aquest efecte.
- Les sol·licituds s'acceptaran de conformitat amb la Direcció General de Tecnologies de la Informació.
- Publicació de les adhesions en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana per a la seua entrada en vigor.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/15).
Termini màxim
Termini màxim
- Les sol·licituds seran acceptades o denegades per la Comissió de Seguiment en el termini de quinze dies.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
C/ PALAU, 14
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí