Detall de Procediment

Sol·licitud de modificació de dades de persones FÍSIQUES que consten en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana. Economia

Codi SIA: 211957
Codi GUC: 17489
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Modificar les dades de persones físiques que consten inscrites en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.

Observacions

Observacions

EL REGISTRE ADMINISTRATIU DE DISTRIBUÏDORS D'ASSEGURANCES I REASSEGURANCES DE LA COMUNITAT VALENCIANA - Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana, adscrit a la conselleria competent en matèria de mediació d'assegurances privades. - En aquest registre, s'inscriuran els mediadors la competència dels quals corresponga a la Generalitat. - El contingut d'aquest registre és el següent: . Número d'inscripció . NIF . Tipus de mediador . Situació . Tipus de persona . Nom/raó . Primer cognom . Segon cognom . Formació . Data d'alta . Data de baixa . Capital social . Nombre de participacions . Valor unitari . Domicili . Atenció al client . Responsables de l'atenció . Cobertura per anualitat de la responsabilitat civil . Cobertura per sinistre de la responsabilitat civil . Entitat asseguradora de la responsabilitat civil . Capacitat financera . Administradors . Direcció tècnica: . Partícips o cooperativistes . Actes inscriptibles - La informació relativa a la inscripció en aquest registre està disponible en la Guia PROP en les adreces següents (vegeu també els enllaços en aquest mateix tràmit): * Si es tracta de persones físiques: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=2963&version=amp * Si es tracta de persones jurídiques: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17888&version=amp

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona FÍSICA que estiga inscrita en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret llei 3/2020, de 4 febrer, de mesures urgents pel qual s'incorporen a l'ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea en l'àmbit de la contractació pública en determinats sectors, d'assegurances privades, plans i fons de pensions, de l'àmbit tributari i litigis fiscals. (BOE núm. 31, de 05/02/2020)
  • Decret 181/2014, de 17 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen normes en matèria de mediació d'assegurances privades (DOCV núm. 7384, de 20/10/2014).
  • Ordre 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, per la qual es regula la publicitat del Registre especial de mediadors d'assegurances, corredors de reassegurances i els seus alts càrrecs de la Comunitat Valenciana i s'indiquen les dades que seran públiques (DOCV núm. 7529, de 20/05/2015).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

1. SOL·LICITUD de modificació de dades, segons els models que figuren com a impresos associats a aquest tràmit en funció que es tracte de: - Modificació GENERAL de dades: model d'imprés associat MDDTCIPF. - Modificació de dades de la PERSONA RESPONSABLE DE L'ACTIVITAT DE DISTRIBUCIÓ (Alta/baixa director tècnic): model d'imprés associat MDABDTPF. - Modificació de dades del DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT: model d'imprés associat MDDACPF. - Modificació de dades del DEFENSOR DEL CLIENT: model d'imprés associat MDDEFCPF. - Modificació de les VINCULACIONS I DESVINCULACIONS amb les entitats asseguradores de l'agent d'assegurances vinculat. 2. DOCUMENTACIÓ que s'ha de presentar amb la sol·licitud. S'ha d'aportar la documentació acreditativa de les dades la modificació de les quals se sol·licita. A més, la documentació que s'aporte s'ha d'indicar en l'apartat corresponent de la sol·licitud de modificació.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En el cas que s';utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d';una persona jurídica, cal inscriure';s prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 2. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (que figura de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud signada digitalment i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. 3. Respecte als documents que cal annexar: - En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que es pot omplir i que, després d';omplir-se, HA DE SIGNAR-SE DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar. - És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament la sol·licitud en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas. - En el supòsit que s';haja presentat més d';un document d';una mateixa plantilla, serà necessari que aquests documents addicionals s';incorporen a l';expedient en l';apartat ";Altres documents";, en el qual es poden annexar tots els que es consideren oportuns (màxim 20 MB), i les extensions permeses són: PDF, DOC, DOCX, JPG, ODT, XLS, XLSX, ZIP, RAR i ODS. 4. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es, 1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados). En el cas que s';utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d';una persona jurídica, cal inscriure';s prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible: http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp - I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/ 2. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (que figura de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud signada digitalment i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. 3. Respecte als documents que cal annexar: - En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que es pot omplir i que, després d';omplir-se, HA DE SIGNAR-SE DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar. - És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament la sol·licitud en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas. - En el supòsit que s';haja presentat més d';un document d';una mateixa plantilla, serà necessari que aquests documents addicionals s';incorporen a l';expedient en l';apartat ";Altres documents";, en el qual es poden annexar tots els que es consideren oportuns (màxim 20 MB), i les extensions permeses són: PDF, DOC, DOCX, JPG, ODT, XLS, XLSX, ZIP, RAR i ODS. 4. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es

Procés de tramitació

Procés de tramitació

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA EN FUNCIÓ DE LES DADES QUE CAL MODIFICAR, EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, davant de l'òrgan corresponent de la conselleria competent en matèria de mediació d'assegurances privades, a qui corresponga la gestió del Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

L'òrgan competent per a la instrucció dels expedients és la Direcció General d'Economia, Emprenedoria i Cooperativisme.

Observacions

Observacions

Els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa