Detall de Procediment

Xarxa COMDES - Declaració de flotes usuàries

Codi SIA: 2962566
Codi GUC: 18314
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Posar en coneixement de la Generalitat la llista de flotes dependents de l'entitat sol·licitant que es vulguen establir com a usuàries de la Xarxa de Comunicacions Mòbils d'Emergències i Seguretat de la Comunitat Valenciana i comunicar les dades dels seus respectius responsables.

Observacions

Observacions

La xarxa COMDES és una infraestructura tecnològica de titularitat de la Generalitat que ofereix un servei de comunicacions mòbils digitals amb cobertura en tot el territori de la Comunitat. La Generalitat posa aquesta infraestructura comuna a la disposició de totes les organitzacions i flotes d'emergències i seguretat que operen a la Comunitat, que poden utilitzar-la com una xarxa privada virtual amb grups propis i amb total independència de la resta de flotes. La xarxa COMDES constitueix, així mateix, el sistema de comunicacions normalitzat per als serveis essencials que intervenen en una emergència o catàstrofe en l'àmbit de la Comunitat Valenciana tal com preveu la Llei 13/2010 (art. 54.2), i és, per tant, l'eina de comunicacions que utilitza el Centre de Coordinació d'Emergències 112CV de la Generalitat. L'adhesió d'una flota com a usuària de la xarxa COMDES es formalitza mitjançant la signatura d'un conveni entre l'entitat de la qual depén i la Generalitat, que inclou les condicions d'ús de la xarxa i els compromisos de les dues parts. Quant al seu model de gestió, la xarxa COMDES és una xarxa operada i mantinguda per la Generalitat a través de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. Aquest departament du a terme la gestió tècnica de la xarxa, és a dir la planificació i supervisió d'aquesta, així com les tasques de normalització i validació tècnica de solucions i proveïdors. La Generalitat s'encarrega, així mateix, de l'atenció als usuaris de la xarxa a través de l'oficina COMDES. Pot obtindre's més informació sobre la xarxa COMDES en la pàgina http://www.comdes.gva.es.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Representants d'entitats que es van adherir a la Xarxa COMDES mitjançant signatura (amb anterioritat a juny de 2017) d'un conveni de col·laboració amb la Generalitat per a l'ús de la Xarxa de Comunicacions Mòbils d'Emergències i Seguretat de la Comunitat Valenciana, amb poder legal suficient per a actuar en nom d'aquesta.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Declaració de l'entitat sol·licitant segons l'imprés normalitzat degudament omplit. - En cas de CANVIS en flotes o de responsables de flota declarats amb anterioritat: En cas d'alta o baixa de flotes d'emergència i seguretat respecte a les declarades o de canvis en la figura del responsable d'alguna de les flotes, l'entitat signant del conveni haurà de comunicar-ho a la Generalitat al més prompte possible, mitjançant la presentació d'un nou imprés de declaració que contindrà la llista completa de flotes, amb la identificació del nou o els nous responsables, si és el cas.

Presentació

Presentació

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- S'omplirà l'imprés normalitzat de la declaració per part de l'entitat sol·licitant i es remetrà a la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, signat pel representant de l'entitat amb poder legal suficient per a actuar en nom d'aquesta. - Una vegada rebuda la declaració, es procedirà per part de la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions a l'alta, baixa o modificació de les flotes o de les dades dels responsables en els sistemes de gestió tècnica i operativa de la Xarxa COMDES. - En cas que la declaració continga alguna omissió o incorrecció, la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions requerirà al sol·licitant que ho esmene. IMPORTANT: Per a l'alta efectiva de les flotes incloses en la declaració, aquest tràmit s'ha de complementar, obligatòriament, amb la presentació per part del responsable designat per a cada una de les flotes de l'autorització per a la gestió tècnica i operativa dels recursos i la comunicació d'interlocutors de la corresponent flota, la informació de la qual es pot trobar en l'enllaç següent: TRÀMIT: XARXA COMDES - AUTORIZACION PER A LA GESTIÓ TÈCNICA I OPERATIVA DELS RECURSOS DE LES FLOTES USUÀRIES DE LA XARXA COMDES I COMUNICACIÓ D'INTERLOCUTORS.(https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18312&version=amp)

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa