Detall de Procediment

Autorització de consulta telemàtica de dades de discapacitat per a la gestió d'ajudes corresponents a l'Ordre 7/2016 (Programa de foment d'ocupació per a la concessió de subvencions per la contractació de col·lectius vulnerables).

Codi SIA: 287791
Codi GUC: 19014
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Autorització de consulta telemàtica de dades de discapacitat per a la gestió d'ajudes corresponents a l'Ordre 7/2016, de 29 de juny, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa de foment d'ocupació per a la concessió de subvencions per la contractació de col·lectius vulnerables.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els serveis territorials d'ocupació d'Alacant, Castelló i València, amb funcions de gestió de les ajudes a les empreses ordinàries que contracten persones treballadores amb diversitat funcional.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social (BOE núm. 289, de 03/12/2013).
  • Ordre 7/2016, de 29 de juny, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'aproven les bases reguladores del programa de foment d'ocupació per a la concessió de subvencions per la contractació de col·lectius vulnerables (DOGV núm. 7823/ de 07/07/2016).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En qualsevol moment de la vigència de l'Ordre 7/2016.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa