Detall de Procediment

Presentació d'al·legacions a la comunicació del resultat del control de camp realitzat per la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca sobre les parcel·les declarades en la Sol·licitud Única

Codi SIA: 1986231
Codi GUC: 19894
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

- Exercir el dret establit en l'article 53.1.f de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, després de la comunicació a l'interessat del control de condicionalitat de l'explotació agrària afectada pels controls de condicionalitat de la Política Agrària Comuna, realitzat per la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. - L'interessat tindrà dret a formular al·legacions, utilitzar els mitjans de defensa admesos per l'ordenament jurídic i a aportar els documents, en qualsevol fase del procediment anterior al tràmit d'audiència, que ha de tindre en compte l'òrgan competent a l'hora de redactar la proposta de resolució.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona física o jurídica les parcel·les de la qual hagen sigut objecte d'una inspecció sobre el terreny, bé siga mitjançant controls clàssics o per teledetecció, de les parcel·les declarades en la seua sol·licitud d'ajudes dins del marc de la Política Agrària Comuna (PAC), a càrrec dels fons FEAGA o FEADER.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El que marque el mateix tràmit de comunicació de resultats, fins a la comunicació del tràmit d'audiència. A partir d'aquest moment, fins al termini indicat en l'esmentat tràmit, segons estableix l'article 82.2 de la Llei 39/2015.

Formularis documentació

S'ha d'adjuntar qualsevol document o justificació que s'estime convenient.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros) b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:
Telemàtica
Atés que els sol·licitants poden ser tant persones físiques obligades a relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics, en virtut de l'article 14.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, com a persones jurídiques, sotmeses a aquesta obligació en virtut de l'article 14.2 de l'esmentada llei, la presentació de sol·licituds ha de realitzar-se electrònicament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d'entitat (si és persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), tots dos emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic, quan siga procedent, hauran d'anar signats electrònicament pels qui siguen competents per a això. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat “com va el meu”-> “sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca).

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa