TECE - Aportació documental d'expedient de l'expedició/renovació de la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi a la Comunitat Valenciana. - GVA.ES
TECE - Aportació documental d'expedient de l'expedició/renovació de la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi a la Comunitat Valenciana.
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 26-02-2021
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
A conseqüència d'un REQUERIMENT D'ESMENA emés per l'Administració, aquest tràmit permet l'aportació de múltiples documents a l'expedient telemàtic d'expedició/renovació de la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi a la Comunitat Valenciana, i que es troba en fase d'esmena de deficiències.
L'objecte de l'aportació de documentació és l'esmena de les deficiències detectades en l'expedient.
Requisits
Requisits
Haver rebut un requeriment d'esmena sobre un expedient telemàtic obert d'expedició/renovació de la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi a la Comunitat Valenciana.
En la documentació que s'hi aporta ha de constar tota la informació necessària que permeta una identificació correcta de l'expedient al qual fa referència.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars, o els seus representants, d'expedients telemàtics d'expedició/renovació de la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi a la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 13/2017, de 8 de novembre, de la Generalitat, del taxi de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 8167, de 10/11/ 2017).
- ORDRE 3/2019, de 6 de maig, de la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, per la qual es regula la targeta identificativa de la persona que condueix el taxi en la Comunitat Valenciana (DOGV núm.8546, 13/05/2019)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El termini serà el que s'assenyala en el requeriment d'esmena.
Formularis documentació
Els documents requerits en el requeriment d'esmena.
Presentació
Presentació
Presencial
Si és persona no obligada a relacionar-se telemàticament amb l'Administració.
a) En els registres dels òrgans administratius als quals es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
On dirigir-se
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - ALACANT, CHURRUCA
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - CASTELLÓ, GERMANS BOU
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP 9 D'OCTUBRE - VALÈNCIA
- REGISTRE DE L'OFICINA PROP - VALÈNCIA PROP I
C/ CHURRUCA, 29
03003 - Alacant/Alicante
Av. GERMANS BOU, 47
12003 - Castelló/Castellón
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI A
46018 - València/Valencia
C/ GREGORI GEA, 27
46009 - València/Valencia
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte dels certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados).
En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible:
- En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
2. Si ja disposeu de certificat digital, hi podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i arribareu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Si es tramita telemàticament, una vegada identificat amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, s'emplenaran les dades necessàries i s'adjuntaran els documents electrònics requerits en el requeriment d'esmena, i finalment el registrarà d'entrada.
La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí