TECG - Convocatòria de dos llocs de treball de director o directora de Programes per a la Gestió dels Fons Europeus Next Generation en la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat. - GVA.ES
TECG - Convocatòria de dos llocs de treball de director o directora de Programes per a la Gestió dels Fons Europeus Next Generation en la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat.
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(14-10-2022
–
20-10-2022)
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Convocatòria
Requisits
Requisits
NOVETAT 13/01/2023!!! - Edicte de l'òrgan de selecció de la convocatòria de dos llocs de direcció de programes per a la gestió de fons europeus en la conselleria de política territorial, obres públiques i mobilitat, resolució de 5 d'octubre de 2022
https://politicaterritorial.gva.es/documents/168489756/168576638/Edicto+lista+definitiva+y+entrevista_firmado.pdf
Les persones candidates hauran de reunir, en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la formalització del contracte de treball, els següents requisits, tal com es recullen en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic:
- Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'algun dels Estats membres de la Unió Europea, o una nacionalitat inclosa en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de persones que treballen. Així com les persones treballadores que, no estant incloses en les previsions anteriors, es troben amb residència legal a Espanya.
- Estar en possessió d'un títol superior universitari o en condicions d'obtindre'l en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds. Els estudis universitaris hauran de correspondre a titulacions oficialment reconegudes pel Ministeri d'Educació i Formació Professional. Les persones aspirants amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del Dret Comunitari.
- Tindre complits els díhuit anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Posseir capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
- No haver sigut separades mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques i organismes públics vinculats o dependents d'aquestes o dels organismes constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en situació d'inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial ferma.
- No haver sigut condemnada en els cinc últims anys en virtut de sentència ferma en processos judicials de qualsevol índole relatius a reclamacions en matèria econòmica i/o financera. Aquest requisit s'acreditarà mitjançant l'aportació per la persona candidata de declaració responsable sobre aquest tema degudament signada.
- En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitada o en situació equivalent, ni haver-se sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Rerosució de 5 d'octubre de 2022, de la Sotssecretaria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen les bases de la convocatòria de dos llocs de treball de direcció de programes per a la gestió dels fons europeus. (DOGV núm. 9448, de 13.10.2022)
- Reial Decret llei 36/2020, de 30 de desembre, pel qual s'aproven mesures urgents per a la modernització de l'Administració pública i per a l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. (BOE núm. 341, de 31/12/2020)
- Decret llei 6/2021, d'1 d'abril, del Consell, de mesures urgents en matèria de gestió econòmicoadministrativa per a l'execució d'actuacions finançades per instruments europeus per a recolzar la recuperació de la crisi conseqüència de la Covid-19. (DOGV núm. 9062, de 15/04/2021)
- Decret 121/2021, de 17 de setembre, del Consell, de determinació de retribucions de les direccions de programes vinculats al Pla de recuperació, transformació i resiliència. (DOGV núm. 9180 de 23/09/2021)
- Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic. (BOE núm. 261, de 31/10/2015)
- Reglament (UE) 2021/241 del Parlament Europeu y del Consell de 12 de febrer de 2021, pel que s'estableix el Mecanisme de Recuperació i Resiliència. (DOUE de 18/02/2021)
- Reial Decret 1382/1985, d'1 d'agost, pel que es regula la relació laboral de caràcter especial del personal d'alta direcció. (BOE núm. 192, de 12/08/1985)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El termini per a la presentació de sol·licituds serà de cinc dies hàbils i s'iniciarà l'endemà hàbil a la publicació de la corresponent resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV núm. 9448, de 13.10.2022).
Formularis documentació
1) La sol·licitud, com a imprés associat que es troba en aquest tràmit, signada electrònicament.
2) Curriculum vitae detallat, redactat en castellà o valencià, en el qual hauran d'especificar-se les dates concretes d'inici i fi de cada experiència professional, així com les funcions realitzades.
3) Documentació acreditativa del títol oficial exigit o fotocòpia del document de sol·licitud d'aquest. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger haurà de presentar-se la credencial de la seua homologació.
4) Informe de vida laboral actualitzat. En cas que no puga facilitar-se l'Informe de vida laboral, podran admetre's altres documents que justifiquen l'experiència aportada (certificats d'empresa, contractes, nòmines, etc.).
5) Documentació acreditativa dels títols i diplomes dels cursos que esmenten en la seua candidatura, o certificats d'aquests, amb indicació de nombre d'hores lectives.
6) Experiència professional. A l'efecte de comprovació de l'experiència laboral requerida haurà d'especificar-se, de la forma més detallada possible, l'activitat realitzada així com el període o períodes continuats en què aquella es va desenvolupar, aportant per a això copia dels documents que la persona interessada considere oportú per a acreditar l'experiència requerida en la convocatòria (contractes, certificats d'empresa, etc.) o altres documents on conste l'experiència exigida.
7) Les persones aspirants amb discapacitat amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33% hauran d'indicar-lo en la seua sol·licitud, adjuntant documentació acreditativa.
La documentació aportada que no siga original no serà retornada.
- No seran tinguts en compte per a la valoració de les candidatures aquells mèrits al·legats que no s'hagen acreditat degudament.
- Les esmenes o les aportacions documentals posteriors a la presentació de la sol·licitud hauran de realitzar-se a través de la següent adreça electrònica:
http://www.gva.es/es/proc22357
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Aquesta sol·licitud es presentarà obligatòriament mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en:
https://sede.gva.es/es/sede_certificados
En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible:
https://www.gva.es/es/proc17168
https://regrep.accv.es/accv_repr/login.html
2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana :
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es
3. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça:
https://www.gva.es/es/web/atencio_ciutadania/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq
Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa adreça per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció de la mena de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació"
https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es
Normativa
Normativa
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí