Detall de Procediment

Ordre de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques en règim de concurrència competitiva al foment de les arts escèniques en els sectors del teatre, la dansa i el circ de l'Institut Valencià de Cultura, en les modalitats d'ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic, ajudes a la producció emergent d'un muntatge escènic, ajudes a la gira d'espectacles, ajudes per a l'assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat i ajudes per a la realització de festivals i mostres, i es convoca la concessió d'ajudes per a l'exercici 2022.

Codi SIA: 2896146
Codi GUC: 22832
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE CULTURA IVC
Termini de sol·licitud: TANCAT
(04-08-2022
01-09-2022)
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aquesta ordre estableix les bases reguladores per a la concessió de subvencions de l'Institut Valencià de Cultura (IVC) al foment de les arts escèniques en els sectors del teatre, la dansa i el circ en les modalitats d'ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic, ajudes a la producció emergent d'un muntatge escènic, ajudes a la gira d'espectacles, ajudes per a l'assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat, i ajudes per a la realització de festivals i mostres. Aquestes subvencions tenen per finalitat contribuir al manteniment i la consolidació de companyies i grups de caràcter professional, promocionar tota mena d'activitats, festivals i certàmens, donar suport a la creativitat escènica i la seua difusió, així com impulsar la cooperació amb altres agents i entitats culturals d'àmbit públic o privat, en l'àmbit competencial de la Generalitat, amb la finalitat última que la ciutadania puga disposar d'una oferta diversificada i de qualitat.

Requisits

Requisits

En tot cas, els beneficiaris hauran de complir els requisits següents: a) Que es troben en la situació que fonamenta la concessió de la subvenció o en les que concórreguen les circumstàncies que preveuen aquestes bases reguladores i convocatòria. b) Estar legalment constituïdes i gaudir de capacitat jurídica i d'obrar en el territori de la Comunitat Valenciana. c) No incórrer en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari que recull l'article 13 de la Llei 38/2003 (LGS). La justificació per part de les persones o les entitats de no estar incurses en les prohibicions per a obtindre aquesta condició s'haurà de fer mitjançant la presentació d'una declaració responsable davant de l'IVC, i haurà de romandre en aquesta situació durant tot el procediment de tramitació de les ajudes, fins al pagament d'aquestes. Qualsevol circumstància que puga afectar aquesta declaració responsable al llarg de la duració del procediment de les ajudes s'haurà de comunicar necessàriament a l'IVC tan prompte com es produïsca. d) Trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, de conformitat amb el que recullen els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006 (RLGS). Aquesta circumstància s'ha d'acreditar abans que es dicte la proposta de resolució, així com en els processos de justificació de la subvenció concedida, en cas que el sol·licitant no haja atorgat l'autorització expressa a l'Administració valenciana perquè obtinga directament les dades necessàries per a acreditar el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI). e) Trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions. f) No estar en crisi, segons el que disposen les directrius comunitàries sobre ajudes estatals de salvament i reestructuració d'empreses en crisi (Comunicació de la Comissió, 2014/C 249/1, de 31.07.2014) g) No estar subjectes a una ordre de recuperació per declaració de la Comissió d'ajuda il·legal i incompatible amb el mercat interior europeu. h) Els sol·licitants que estiguen obligats a disposar d'un pla d'igualtat segons el que preveu la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, per a garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitat entre dones i homes en qualsevol àmbit i, singularment, en l'esfera laboral, n'hauran d'incloure una còpia i acreditar el visat de la direcció general competent en matèria de dona i igualtat de la Generalitat. 8. Per a cada modalitat d'ajudes podran ser beneficiàries: a) Ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic. Poden ser-ne beneficiàries les persones físiques o jurídiques que es dediquen professionalment a la producció de muntatges escènics a la Comunitat Valenciana. En aquesta modalitat es podran presentar coproduccions. S'entén per coproducció el compromís subscrit entre dues o més entitats per a col·laborar en la posada en escena d'un espectacle en el qual la persona sol·licitant assumeix els beneficis o les pèrdues econòmiques en un percentatge igual al 50 % o superior. No podran ser beneficiàries d'aquestes ajudes les associacions professionals i entitats sense ànim de lucre. b) Ajudes a la producció emergent d'un muntatge escènic. Poden ser-ne beneficiàries les persones físiques o jurídiques que es dediquen a la producció de muntatges escènics a la Comunitat Valenciana i que no hagen rebut anteriorment cap ajuda de l'ens públic IVC per a la producció professional d'un muntatge escènic. Hi haurà dos tipus de beneficiaris: - Companyies amb un mínim d'un espectacle estrenat. - Companyies que es presenten amb el seu primer espectacle. c) Ajudes a la gira d'espectacles de teatre, dansa i circ. En poden ser beneficiàries les persones físiques o jurídiques del sector de les arts escèniques que realitzen gires. No podran ser beneficiàries d'aquestes ajudes les associacions professionals i entitats sense ànim de lucre. d) Ajudes per a l'assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat. En poden ser beneficiàries les persones físiques o jurídiques que desenvolupen una activitat comercial (estiguen registrades en l'Impost d'Activitats Econòmiques) que atenguen esdeveniments orientats al mercat i relacionats amb les arts escèniques. Entre les persones jurídiques, s'hi inclouen les associacions professionals i entitats sense ànim de lucre. e) Ajudes per a la realització de festivals i mostres escèniques de caràcter professional. En poden ser beneficiaris els ajuntaments i altres entitats locals, així com els ens del seu sector públic instrumental, i les empreses, associacions i entitats que organitzen festivals i mostres escèniques de caràcter professional, sempre que disposen d'una estructura i capacitat de gestió per a fer aquestes activitats i que aquestes contribuïsquen a la creació, la formació i el desenvolupament de públics, segons conste en el projecte que han presentat amb la sol·licitud.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

1. Podran ser beneficiàries d'aquestes ajudes les persones físiques o jurídiques que es troben en la situació que fonamenta la concessió de la subvenció i que complisquen els requisits que estableixen l'LGS, l'RLGS i l'LHIS. 2. Amb caràcter general i sense perjudici del que es disposa per a cada modalitat d'ajudes, poden ser beneficiàries les persones físiques que tinguen la seua residència habitual, i les persones jurídiques que disposen de seu social, en el territori de la Comunitat Valenciana. Les persones físiques hauran d'acreditar la seua residència mitjançant el certificat d'empadronament i les persones jurídiques hauran d'acreditar el seu domicili social amb l'escriptura de constitució, modificació o estatuts. L'acreditació de la condició de professional es farà mitjançant l'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE) o en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors en què conste la qualificació de l'activitat econòmica corresponent per a la qual se sol·licita la subvenció. 3. La condició de beneficiari no s'estén als membres associats a les persones beneficiàries que es comprometen a efectuar totes o part de les activitats que fonamenten la concessió de la subvenció en nom i per compte del primer. 4. Poden adquirir la condició de beneficiàries les agrupacions de persones físiques o jurídiques, tant públiques com privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat que, encara que manquen de personalitat jurídica, puguen dur a terme els projectes o les activitats i que es troben en la situació que motiva la concessió. En tots els casos que preveu aquest apartat, juntament amb la sol·licitud s'haurà d'acreditar el compromís assumit per cada membre, l'obligació de designar un representant o apoderat i els seus requisits, la declaració de no dissolució de l'agrupació fins que acabe el termini de prescripció que preveu l'LGS, i tots els aspectes que es consideren necessaris per a garantir la destinació correcta de la subvenció. En el cas d'entitats amb personalitat jurídica, s'haurà d'acreditar juntament amb la sol·licitud, a més, la constitució i la inscripció en el registre corresponent en atenció a la naturalesa jurídica de l'entitat de què es tracte.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana

Formularis documentació

a) Les sol·licituds han d'incloure la documentació següent, que tindrà caràcter de preceptiva a l'efecte de tramitar la sol·licitud: - Documentació acreditativa de la personalitat jurídica i capacitat d'obrar de qui sol·licita i, si és el cas, de poder suficient per a actuar en el seu nom i representació. Si qui sol·licita és persona jurídica, ha d'aportar l'escriptura o el document públic de constitució i els estatuts de l'entitat inscrits en el registre oficial corresponent, la còpia del NIF, així com la documentació que acredite la representació que té qui signa la sol·licitud (document públic o certificat de l'acord que ha adoptat l'òrgan de govern que hi corresponga que aprove sol·licitar aquesta ajuda i faculte el representant per a subscriure la petició). En cas d'ajuntaments i altres entitats locals, així com els ens del seu sector públic instrumental: 1r. Certificat de l'acord que ha adoptat l'òrgan de govern de la corporació local que aprove sol·licitar aquesta ajuda i faculte el representant per a subscriure la petició. 2n. En el cas d'organismes públics, certificat de l'acte o l'acord que ha adoptat l'òrgan competent de l'ajuntament del qual depén, pel qual s'autoritza l'entitat pública a participar en aquesta convocatòria, expedit pel secretari o la secretària de la corporació local. Els sol·licitants han d'acreditar que es troben al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb les administracions estatal i autonòmica i amb la Seguretat Social. A aquest efecte, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en absència d'oposició expressa per part del sol·licitant, l'òrgan gestor del procediment estarà autoritzat a obtindre directament les dades dels documents elaborats per qualsevol administració i que per a aquest procediment són els següents: - Dades d'identitat (NIF o document equivalent en cas d'estrangers) de la persona que té la representació legal amb facultat per a obrar davant de l'Administració. - Certificació de l'Agència Estatal d'Administració Tributària que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions. - Certificació de la Tresoreria General de la Seguretat Social que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions. - Certificació de l'Agència Tributària Valenciana que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions tributàries amb la Generalitat. - Alta en el Cens d'empresaris, professionals i retenidors en què conste la qualificació de l'activitat econòmica corresponent per a la qual se sol·licita la subvenció o, alternativament, l'alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques (IAE), si es tracta de professionals. En cas que no s'autoritze l'Administració a obtindre'ls, la persona o l'entitat interessada serà qui ha d'aportar aquests documents. Si l'empresa sol·licitant té contractades persones amb discapacitat, ha d'indicar-ho en la sol·licitud i aportar la documentació acreditativa que aquesta contractació és anterior a la publicació d'aquesta resolució, per a la qual cosa ha d'aportar una còpia del contracte i el document que acredita la discapacitat de la persona contractada. b) Si la sol·licitud d'iniciació no inclou totes les dades o la documentació que resulten preceptives, se'n requerirà l'esmena. La correcció de la documentació s'ha de presentar d'acord amb el que es preveu en el punt 8 d'aquesta base. En tot cas, l'òrgan instructor podrà requerir els sol·licitants perquè proporcionen qualsevol informació aclaridora que resulte necessària per a la gestió d'aquesta. En la modalitat de producció anual de muntatge escènic i producció emergent, el projecte que s'haurà de presentar juntament amb la sol·licitud haurà d'incloure el contingut següent: - Projecte de producció o coproducció per a l'any 2022, en el qual s'inclourà el plantejament artístic, la temàtica, els valors que aborda, la concreció del llenguatge escènic i la línia estètica del muntatge. També inclourà la fitxa artística amb la llista d'autors, intèrprets, direccions artístiques (d'escena, escenografia, vestuari, il·luminació, música, etc.). També hi haurà de constar si hi ha una versió en valencià i si s'usa aquesta llengua en la gestió i comunicació de la producció o l'espectacle. Així mateix, s'haurà de detallar la presència de dones en els camps següents: autoria, direcció de producció, direcció escènica, composició musical, creació audiovisual i intèrprets principals. Finalment, s'haurà d'establir el percentatge que representen les dones sobre el total de participants en el projecte. - Pla de relacions amb els públics, en què es detallen els objectius, les estratègies i les accions. - Una declaració responsable amb l'any de creació de la companyia, el nombre de produccions professionals realitzades, el nombre de funcions dutes a terme en els últims dos anys i els premis o les mencions rebuts. - Fitxa del pressupost detallat segons el model de l'IVC en què s'indicarà la quantia global necessària per a dur a terme l'activitat subvencionada i el percentatge d'autofinançament del sol·licitant. - Document oficial que acredite el volum de vendes de l'any anterior. - Relació del personal (fix i eventual) contractat en els últims dos exercicis, en què s'inclourà el nom del treballador, els dies en què va estar donat d'alta i les retribucions anuals percebudes. S'hi hauran d'adjuntar les assegurances socials corresponents. - En el cas que es presente un projecte de dimensió social inclusiu i de clara repercussió sobre col·lectius vulnerables, s'hauran d'explicar de manera detallada els objectius, el treball de mediació i els processos participatius que es volen implicar en el projecte. - Si es presenta una producció amb 7 intèrprets, o més, s'haurà d'acreditar mitjançant una declaració responsable. El projecte detallat, el resum d'aquest, el pressupost detallat i la resta de documentació acreditativa de mèrits i d'aspectes que han de ser objecte de valoració, s'han de presentar en el termini de presentació de sol·licituds i no es requeriran posteriorment ni tindrà validesa cap document vinculat que es presente amb una data posterior a l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds. En aquest aspecte, es preveu com a única excepció el detall dels continguts que figuren en el projecte de festivals i mostres que se celebraran més enllà dels sis mesos següents al de la publicació d'aquesta convocatòria. L'IVC haurà de cursar les notificacions per la via electrònica a través de l'adreça electrònica habilitada de la persona jurídica o, en defecte d'això, a través de la carpeta ciutadana del representant de l'entitat o de la persona física sol·licitadora. Les notificacions s'entendran practicades o rebutjades en els termes que assenyalen els articles 40, 41 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i la legislació complementària. En aquest sentit, si transcorren 10 dies naturals sense que s'accedisca al seu contingut, s'entendrà que la notificació s'ha rebutjat i es considerarà realitzat el tràmit de la notificació. c) Les dades de caràcter personal que conté l'imprés de sol·licitud podran ser incloses en un fitxer per al seu tractament per l'IVC com a titular responsable del fitxer, en l'ús de les funcions pròpies que té atribuïdes i en l'àmbit de les seues competències. Igualment, els sol·licitants d'ajuda podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició; tot això de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades. Es pot consultar la política completa de privacitat de l'IVC en l'adreça següent: https://ivc.gva.es/val/ivc-val/qui-som-ivc/avis-legal-val/politica-de-privadesa. d) La documentació específica de cada projecte s'ha d'ajustar als models normalitzats de cada modalitat, disponibles en la pàgina web , d'acord amb els criteris d'atorgament que detalla la base novena d'aquesta ordre.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:

Procés de tramitació

Procés de tramitació

L'ordenació i instrucció del procediment de concessió correspondran al Servei d'Ajudes de l'IVC, que podrà recaptar els informes dels organismes i les entitats que estime oportuns i efectuar les comprovacions necessàries.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Observacions

Observacions

De conformitat amb el que estableix l'article 112.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques contra les disposicions administratives de caràcter general, no es podrà interposar cap recurs en via administrativa, únicament un recurs contenciós administratiu de conformitat amb els articles 8, 14 i 46 de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. El recurs contenciós administratiu s'haurà de plantejar davant dels jutjats contenciosos administratius del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. D'acord amb la Llei 8/2021, de 30 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2022, les ajudes convocades s'imputaran al crèdit previst en la secció 09, entitat 00025, línia de subvenció S6422000 "Foment de les arts escèniques", de l'IVC, amb un import inicial de 5.750.000 €. L'import referit podrà ser minorat quan, en el marc de les polítiques d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, s'adopten mesures de no disponibilitat que afecten els crèdits de les línies de subvenció que els finança. 2. L'import previst inicialment per a aquesta convocatòria és d'1.998.000 € i es distribuirà entre les diverses modalitats amb el desglossament següent: a) Ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic: 674.000 € b) Producció emergent d'un muntatge escènic: 385.000 € c) Gira d'espectacles: 280.000 € d) Assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat: 54.000 € e) Festivals i mostres: 605.000 € Les quanties individuals màximes previstes per a cada modalitat seran les següents: a) Ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic: 60.000 € b) Producció emergent d'un muntatge escènic: 30.000 € c) Gira d'espectacles: 37.000 € d) Assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat: 10.000 € e) Festivals i mostres: 80.000 € Concepte Quantia individual màxima Import total modalitat a) Ajudes anuals a la producció professional d'un muntatge escènic. 60.0000 € 674.000€ b) Producció emergent d'un muntatge escènic. 30.000 € 385.000 € c) Gira d'espectacles. 37.000 € 280.000 € d) Assistència a fires i esdeveniments orientats al mercat. 10.000 € 54.000 € e) Festivals i mostres. 80.000 € 605.000 € TOTALS 1.998.000 € No obstant això, en el cas que en altres ajudes amb càrrec a la mateixa línia pressupostària resulte un excedent, aquest es podrà destinar a ampliar aquesta ajuda. Així mateix, i d'acord amb els termes que estableix l'article 11.2 del Decret 77/2019, de 7 de juny, del Consell, de regulació del procediment de gestió del pressupost de la Generalitat, la quantia addicional màxima queda condicionada a la declaració de disponibilitat del crèdit a conseqüència de les circumstàncies assenyalades anteriorment i, si és el cas, amb l'aprovació prèvia de la modificació pressupostària procedent en un moment anterior a la resolució de la concessió de la subvenció. 3. Aquestes ajudes aniran destinades a sufragar les despeses corrents generades per les activitats objecte de la subvenció. Les ajudes no es podran destinar, per la naturalesa del capítol pressupostari, a inversions ni adquisicions patrimonials. 4. L'import adjudicat a cada projecte beneficiari serà proporcional a la puntuació obtinguda en aplicació dels criteris d'atorgament que corresponguen a cada modalitat, a l'assignació econòmica d'aquesta i a la quantitat sol·licitada. 5. L'import de les ajudes de l'IVC destinades a finançar un mateix projecte serà d'un percentatge o fracció del pressupost total, que no podrà superar el 65 % dels costos subvencionables d'aquest. 6. La quantia total de les subvencions percebudes procedents de les diverses administracions públiques podrà arribar al 100 % del cost total de l'activitat subvencionada.

Termini màxim

Termini màxim

La resolució del procediment es dictarà i notificarà en el termini màxim de sis mesos a comptar de la data de publicació de la convocatòria. En tot cas, la resolució esmentada s'haurà de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el que disposen l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la pàgina web de l'IVC (http://ivc.gva.es/). Les ajudes concedides es publicaran igualment en la Base de dades nacional de subvencions. En el cas que les sol·licituds presentades no es resolguen en el termini esmentat, els interessats estaran legitimats per a entendre-les desestimades per silenci administratiu negatiu, sense perjudici de l'obligació de l'IVC de resoldre expressament sobre el procediment que conté l'LPAC.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

1. L'IVC es reserva, igualment, la possibilitat de modificar o deixar sense efecte la subvenció, en cas d'incompliment d'alguna de les obligacions imposades a les persones beneficiàries en la base dotzena, en els terminis i les condicions assenyalades, sempre amb l'observació del principi de proporcionalitat a què es refereix l'article 17.3.n de l'LGS. 2. Si la persona beneficiària du a terme totes les activitats projectades, però el cost que tenen és inferior al 25 % del pressupost previst, l'òrgan gestor haurà de minorar proporcionalment la quantia de la subvenció. 3. Les resultes de crèdit que es puguen produir per les renúncies produïdes i les minoracions que es determinen per l'aplicació del que s'ha indicat, es podran disposar de conformitat amb la base tercera. 4. El règim d'infraccions i sancions administratives aplicables serà el que estableix el títol IV de l'LGS, així com els articles 173 a 177 de l'LHIS. La imposició de sancions en matèria de subvencions s'efectuarà mitjançant un procediment administratiu en què, en tot cas, es donarà audiència a la persona beneficiària abans que es dicte l'acord corresponent, i es tramitarà d'acord amb el que disposa la legislació del procediment administratiu comú. 5. Procedirà el reintegrament de les quantitats percebudes i l'exigència de l'interés de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció fins a la data en què s'acorde la procedència del reintegrament en els casos que preveu l'article 37 de l'LGS. El procediment de reintegrament de subvencions es regirà per les disposicions generals sobre procediments administratius que conté la legislació del procediment administratiu comú, sense perjudici de les especialitats que estableixen l'LGS i l'RLGS, així com l'article 172 de l'LHIS. Quan el compliment pel beneficiari s'aproxime de manera significativa al compliment total i aquest acredite una actuació inequívocament tendent a la satisfacció dels seus compromisos, la quantitat que caldrà reintegrar estarà determinada pel número o el grau d'incompliment de l'activitat objecte de subvenció, i es respectarà el principi de proporcionalitat. 6. La realització d'alguna activitat de les que s'enumeren en el títol VI de la Llei 14/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de memòria democràtica i per a la convivència de la Comunitat Valenciana, donarà lloc a la pèrdua del dret al cobrament de la subvenció o, si és el cas, al reintegrament de les quantitats percebudes.