Detall de Procediment

Sol·licitud d'incorporació a la Plataforma per a la Investigació en Seguretat Alimentària com agent INVESTIGADOR.

Codi SIA: 211287
Codi GUC: 3395
Organisme: FUNDACIÓ PER AL FOMENT DE LA INVESTIGACIÓ SANITÀRIA I BIOMÈDICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA FISABIO
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Incorporació a la Plataforma, per mitjà d'un procés obert de selecció, d'acord amb els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els representants legals de les institucions o centres a què pertanguen els grups d'investigació que s'indiquen a continuació: a) Institucions o centres públics d'investigació. A este respecte, s'entenen com a tals els organismes i entitats públiques d'investigació a què resulten aplicables la Llei 7/1997, de 9 de desembre, de la Generalitat, de Foment i Coordinació de la Investigació Científica i del Desenvolupament Tecnològic de la Comunitat Valenciana, la Llei 13/1986, de 14 d'abril, de Foment i Coordinació General de la Investigació Científica i Tècnica, i les seues respectives disposicions de desplegament, així com aquells altres centres públics d'investigació adscrits o dependents d'altres Administracions Públiques. b) Universitats públiques, de conformitat amb el que preveu la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats. c) Altres centres públics d'investigació, entre els que es troben els organismes públics amb capacitat per a realitzar I+D+i no regulats en la Llei 13/1986, de 14 d'abril, de Foment i Coordinació General de la Investigació Científica i Tècnica, o en disposicions semblants autonòmiques, així com aquells centres tecnològics la propietat dels quals siga majoritàriament participada per les Administracions Públiques. d) Centres privats d'investigació sense ànim de lucre, entre els quals s'inclouen les universitats i entitats privades sense ànim de lucre. e) Centres privats d'investigació amb ànim de lucre. f) Empreses o associacions empresarials, a través dels seus departaments d'I+D+i.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Decret 228/2007, de 23 de novembre, del Consell, pel qual es crea la Plataforma per a la Investigació en Seguretat Alimentària (DOCV núm. 5648, de 27/11/07).

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

Imprés de sol·licitud acompanyat de la documentació següent: a) Documentació acreditativa de la naturalesa i personalitat jurídica de la institució o centre, junt amb els estatuts, si els hi haguera. b) Documentació acreditativa de la representació o poder de representació de la persona que subscriu la sol·licitud, acompanyada de còpia confrontada del Document Nacional d'Identitat o qualsevol altre document que acredite la personalitat del representant legal. c) Dades d'identificació de l'investigador principal del grup d'investigació i de la resta d'investigadors. d) Historial de l'investigador principal i grau d'excel·lència de la trajectòria professional dels investigadors que componen el grup. Amb este fi, haurà d'aportar-se, com a mínim, el llistat de publicacions, les patents obtingudes i els projectes d'investigació en què el grup haja participat durant els últims sis anys, identificant de manera individual, per a cada projecte d'investigació, els recursos obtinguts externs als de la institució o centre d'investigació a què pertanga el grup. e) Interés i rellevància cientificotècnica de l'historial del grup d'investigació. f) Adequació de l'historial del grup i de les seues futures línies d'investigació a les línies prioritàries d'investigació de la Plataforma. g) Descripció de la infraestructura cientificotècnica que es disposarà per a l'execució de projectes d'investigació en el marc de la Plataforma. A este efecte, haurà d'aportar-se, com a mínim: metres quadrats de laboratori disponibles, infraestructura bàsica i equipament d'alta tecnologia, així com aplicacions informàtiques o infraestructures de tecnologia de la informació rellevant per a l'execució del projecte d'investigació.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I preferentment en:

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- L'avaluació de les sol·licituds per a la incorporació a la Plataforma es realitzarà a través de dos fases successives: a) Una fase d'avaluació cientificotècnica dels agents investigadors. b) Una fase de selecció d'agents investigadors. - La fase d'avaluació cientificotècnica serà realitzada per un panell d'experts designats pel director general de Salut Pública, i consistirà en la valoració de la qualitat científica dels grups d'investigació, així com l'adequació de les línies d'investigació a les prioritats establides en matèria de política de seguretat alimentària en els plans autonòmics, nacionals i europeus d'investigació. - En esta fase, es valoraran els aspectes relatius a la categoria i capacitat dels grups i al seu reconeixement internacional, lideratge i experiència prèvia. - Els resultats d'esta avaluació s'elevaran a la comissió de selecció. - L'esmentada Comissió de Selecció, a la vista dels resultats de la fase d'avaluació cientificotècnica i aplicant addicionalment els criteris a què es referix l'apartat ?Informació Complementària', formularà la proposta de resolució al director general de Salut Pública. - La proposta de resolució, que haurà de ser motivada, contindrà la proposta d'admissió o inadmissió del sol·licitant a la Plataforma i serà elevada al director general de Salut Pública, qui resoldrà les esmentades sol·licituds en el termini màxim de sis mesos a partir de l'endemà al de la data de la seua presentació. Transcorregut l'esmentat termini sense haver sigut dictada i notificada la resolució expressa, cabrà entendre desestimada la petició formulada. - El període utilitzat per a l'esmena de deficiències i aportació de documentació suspendrà el termini de resolució, de conformitat amb el que establix l'article 42.5.a) de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

Els aspectes addicionals que seran valorats per la Comissió de Selecció en la fase de selecció d'agents investigadors consistiran en: a) La participació eventual en altres projectes d'investigació. Per a això, s'efectuarà una descripció del projecte d'investigació obtingut en règim de concurrència en què es participa, i s'aportarà, per cada membre, el seu percentatge de participació en els esmentats projectes. b) La infraestructura tecnològica posada a disposició de la Plataforma. Per a això, haurà d'aportar-se, com a mínim, la informació següent: metres quadrats totals de laboratori, infraestructura bàsica, equipament d'alta tecnologia disponible i aplicacions informàtiques i infraestructures de tecnologies de la informació que puguen resultar rellevants per als treballs d'investigació a desenvolupar per la Plataforma.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i contra la mateixa podran interposar-se els recursos previstos en la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i la Llei Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.

Termini màxim

Termini màxim

El director general de Salut Pública resoldrà les sol·licituds en el termini màxim de sis mesos a partir de l'endemà al de la data de la seua presentació. Transcorregut l'esmentat termini sense haver sigut dictada i notificada la resolució expressa, cabrà entendre desestimada la petició formulada.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa