Aportació/esmena de documentació a un expedient obert de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut - GVA.ES
Aportació/esmena de documentació a un expedient obert de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut
Organisme: Conselleria de Sanitat
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportació/esmena de documentació a un expedient obert de l'EVES:
A) Aportar per via telemàtica la documentació que, MITJANÇANT UN REQUERIMENT (d'esmena, de formulació d'al·legacions o d'un altre tipus), li haja sigut sol·licitada per l'òrgan competent (serveis centrals) en relació amb un expedient obert (no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions.
B) Aportar de manera telemàtica, A INSTÀNCIES DE LA PERSONA INTERESSADA, documentació a un expedient de les característiques descrites. Això inclou també la possibilitat de formular al·legacions i presentar renúncies o desistiments, si escau.
Requisits
Requisits
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de l'òrgan competent, respecte a un expedient
administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat), que no siga d'ajudes o subvencions.
b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques en l'òrgan, al qual la persona interessada vulga
VOLUNTÀRIAMENT (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua
renúncia o desistiment, segons siga procedent.
2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i
avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors
inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació».
3.- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física
o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la
realització de tràmits per via telemàtica. La informació relativa a aquest Registre està disponible:
. en http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
. i en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els interessats en els expedients que es troben en tramitació en l'EVES, o els seus representants.
Procediments relacionats
Procediments relacionats
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (BOE Núm. 236, de 02/10/2015): ver artículos 68 (subsanación), 28, 53.1.e) y 76 (aportación documental).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
a) Si s'ha rebut un REQUERIMENT, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que l'òrgan competent
haja establit en aquest requeriment.
b) Si la documentació es presenta VOLUNTÀRIAMENT per la persona interessada, l'aportació es podrà realitzar
en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no
estiga arxivat.
Presentació
Presentació
Telemàtica
1.- La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida es realitzarà MITJANÇANT EL CORRESPONENT TRÀMIT TELEMÀTIC, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se.
Per a això hauran de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre aquests sistemes s'admeten:
-El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C.Valenciana).
-I el sistema clau-signatura de l'Estat únicament per a les persones físiques (per tant, queden excloses les persones juridicas: empreses, ajuntaments, entitats ....). Més informació respecte als sistemes admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/es/web/sede_electronica/sede_certificados
2.- Per a realitzar tràmits per via telemàtica davant l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), haurà d'inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en:
- En http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
Sense aqueixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora.
3- Clickando en l'enllaç directe indicat en "Com es tramita telemàticament?" o en l'enllaç "TRAMITAR AMB CERTIFICAT" (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la sol·licitud i altra documentació emplenada i signada digitalment que haja d'aportar i realitzar la presentació telemàtica de tot això, obtenint el corresponent justificant de registre.
4.- Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR, en el seu cas:
És recomanable que, en primer lloc, els reunisca tots i els emplene, ferm i guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de la/s persona/s o entitat/és que ho/s subscriga/n. Per a això l'autoritat certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que pot utilitzar.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Passos
1. L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA.
2. Punxant en l'enllaç directe que acaba d'indicar-se o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), s'accedeix al tràmit telemàtic, que permet emplenar el formulari web de sol·licitud d'aportació, annexar a continuació la documentació que s'aporta i realitzar la presentació telemàtica de
tot això, obtenint el corresponent justificant de registre [(que també estarà disponible en la Carpeta Ciutadana
de la persona sol·licitant, a la qual pot accedir-se des de la pàgina principal de la web de la Generalitat (Web de la Generalitat
> Carpeta Ciutadana) o des de la seua Seu Electrònica (Web de la Generalitat > Seu Electrònica > Carpeta
Ciutadana)].
3. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa adreça. Si té algun problema en la tramitació telemàtica,
comprove si hi ha alguna indicació en elles per a solucionar-lo. En cas que continue necessitant ajuda, per favor
notifique-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció de la mena de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- Subdirecció General de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut EVES
C/ JUAN DE GARAY, 21
46017 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Subdirecció General de l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut EVES
C/ JUAN DE GARAY, 21
46017 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
No